Ik blijf me verbazen over sommige 'ouders'. Hoe kan je je eigen vlees en bloed op straat gooien, vanwege zijn of haar geaardheid?! Echt, bizar. Zonder studieboeken, medicijnen, dak boven zijn hoofd; zoek het maar uit. Gelukkig wordt er geld ingezameld zodat hij tenminste kan studeren. Inmiddels is er al 93000 dollar binnen gekomen, en verzoekt hij om een donatie voor een ander goed doel te doen. Er zit een filmpje bij, waarin wordt gescholden en je hoort fysiek geweld. Je bent bij deze dus gewaarschuwd. Jongen beleeft verschrikkelijke coming out. Gelukkig schiet het internet te hulp - Froot.nl
Zielig zeg, Durf je eindelijk je geaardheid aan je ouders te vertellen en dan wordt je behandeld als een stuk stront:x
Omg... Shockerend gewoon. Alsof hij op een dag wakker werd en dacht 'Hee, laat ik m'n ouders treiteren en gay worden'
Walgelijk zeg. Wie is er nou eigenlijk een piece of sh*t? Ik heb zo'n medelijden met die jongen, dit is toch niet niks om mee te maken. Ik mag hopen dat de ouders nu ook als stront behandeld worden door iedereen die ze maar tegenkomt, zoals zij bij hun bloedeigen zoon hebben gedaan. Dat zulk tuig zich vader & moeder mogen noemen. En boven alles mijn (hopelijk ooit) kinderen meegeven dat ik onvoorwaardelijk van ze houd en ze me alles kunnen vertellen.
Wat een verschrikkelijk filmpje, wat verdrietig om zulke ouders te hebben. Ik geloof in God, maar ik geloof niet dat je je kind zo schandalig mag behandelen in de naam van het geloof. En ik geloof ook dat dat Gods bedoeling niet is... Onvoorwaardelijke liefde.
Nou het geloof ( of de bijbel) is wat dat betreft dus wel duidelijk...het mag niet. Dus tja... die mensen handelen vanuit hun geloof. Ik heb daar wel een mening over alleen zet ik die hier niet neer. ( ik geloof trouwens niet) Ik had ooit verkering met een jongen. Erg leuke jongen. Hij was alleen erg gelovig. Ik heb hem toen gevraagd wat als zijn zoon homo bleek te zijn...wat dan? Zijn antwoord was duidelijk...dan kon hij het huis uit en zou hij nooit meer met hem praten. Ik heb het uitgemaakt...want dan hadden wij ook geen toekomst meer samen.
dat klopt de bijbel is daar duidelijk over, maar de bijbel is ook duidelijk over onvoorwaardelijke liefde... Ik geloof, maar als 1 van mijn dochters dit aan mij zou vertellen zou ik ze lief blijven hebben met heel mijn hart.
Versta het niet helemaal in dit Engels en zeker niet met het geschreeuw. Vreselijk. Ik word je moeder wel. PUNT>
Wat erg hoe hierop gereageerd wordt door deze ouders. En ze zijn vreselijk hypocriet. Ze valt haar zoon aan begint hem te slaan. Mag dat wel als je gelovig bent? Ze wist het al vanaf dat hij een klein jongetje was zei ze. Maar vervolgens zegt ze dat hij een tijdje terug zelf die keuze had gemaakt? Daar klopt niets van. En aan t accent te horen zijn het typische rednecks! Hoop dat alles goed is gekomen met hem!
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat iemand zijn kind zo kan behandelen, om zoiets 'simpels' als homo zijn. Kijk, als je kind iemand in koele bloede heeft vermoord, en kan ik de keuze begrijpen dat me afstand neemt van je kind. Maar homo? Serieus? Waar hebben we het over? Dat moet toch helemaal geen issue zijn.
Dit. Ik vind het altijd wel jammer zoiets, dan komen de christenen weer in een bepaalde hoek terecht. Ja er zijn blijkbaar zulke ouders, maar er zijn er waarschijnlijk meer die níet zo zijn en dat hoor je niet.. Eenzijdige belichting.
Assz, voor christenen is dat dus niet iets 'simpels'. Dat begrijp je hopelijk wel al geloof jij dat niet.
Ouders.....pfffff, nou die zijn die eretitel echt niet waard. Stelletje hypocrieten. Die volgen zo te merken alleen maar de regels van het geloof als het hun uitkomt, want ik denk niet dat in de bijbel staat dat het ok is om je kind te slaan en uit te schelden. Piece of shit zei ze....echt, mijn hart brak. Walgelijk wijf *mist de kotsende smilie*