Sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo iedereen,

sinds één week slaapt mijn kereltje 's nachts niet goed meer, hij is altijd om 4u 's morgens al wakker, overdag slaapt hij niet zo overdreven veel, maar hij is wel altijd lastig als hij moe is, overdag begint hij luid te krijsen als hij moe is maar niet kan inslapen, en 's nachts is meneertje al om 4u wakker.

wat kan dit zijn?

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    de 6 maanden sprong..

succes! ;)

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne krijst ook als ze erg moe is. Als hij moeite heeft met inslapen kun je hem dan misschien strak instoppen? Dan kan hij zich niet wakker maaien met zijn armpjes. Slaapt hij s'avonds wel goed in?
    Sanne zit ook in de 6 maanden sprong. Alleen zij drinkt vaak slecht bij een sprongetje of ze zit te etteren.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Christy: ik zie nu pas dat onze kinderen even oud zijn.

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    sprongetje of tandjes misschien?

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hier slaapt Jesse ook beduidend minder, al minstens een week.
    Overdag 3 kleine slaapjes van een half uurtje of ietsie langer, en vannacht hoorde ik hem kletsen toen ik even naar de wc moest. En dat terwijl hij nooit wakker is 's nachts! :confused:
    Hij is niet hangerig en eet ook wel goed. Maar slapen is momenteel echt een stuk minder. Hoewel: als ze ouder worden gaan ze natuurlijk ook steeds minder slapen.
    Maar ik hou het maar op een sprongetje.

7. suzannek

suzannek Nieuw lid

18 aug 2008
    1
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zocht eens lotgenoten die in de fase van 6,5 maand terecht gekomen zijn en stuitte op dit forum.
    Onze dochter Indy is ruim 6 maanden maar ruim 2 weken te laat geboren en zit nu in de (zoals Oei, ik groei dat noemt) Humeurigheid en Hangerigheidsfase. Pfff, ik dacht dat ik een leuk kind had. Nou, daar is momenteel weinig van te zien :) . Ik weet dat het een fase is die met 2 weken weer voorbij is (ik heb al een week gehad) maar het is wel door een zure appel heenbijten hoor.
    Zodra madam uit bed is begint het gillen en kreunen al. Ze is alleen zo een beetje stil als ik er een fles instop. Ik gebruik de speen alleen als ze gaat slapen maar nu begin ik toch te twijfelen of ik hem overdag ook niet even gebruik.
    Nu slaapt ze ook nog erg veel momenteel (zoveel dat ik me bijna zorgen maak) dus heb ik er minimaal last van. Alhoewel eens in de twee dagen moet ze me even uitproberen door een uur in bed te gaan gillen. Dat doet ze al sinds de 6 maanden sprong. Jippie!

Maar ik ben altijd de eerste die in de sprong komt omdat ze eigenlijk van 29 januari is.
    Heel veel sterkte allemaal met deze lastige (lange)sprong. NOg een weekje en dan zijn we er hier weer vanaf en kan ik weer genieten van mijn lachende meissie.

Groetjes,
    Suzanne

Deel Deze Pagina