Ik heb een aantal super leuke kleertjes voor meisjes te koop. Hierbij zitten ook een aantal nieuw kleertjes. Ook heb ik 2 boxspeeltjes, helaas kan ik ze niet aan mijn box bevestigen. Ook heb ik een zwangerschapskookboek en een box om baby's teentjes te lezen. kijk op marktplaats, link: Marktplaats.nl > stoer broekje, maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 en klik dan op bekijk alle advertenties van deze verkoper om alles te kunnen zien met tekst. zitten echt super leuke dingen bij. Laat maar weten of iemand er iets van wil hebben, gr Suzanne
Kijk ook eens op: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! hier kun je al mijn foto's zien. Voor meer informatie kijk op marktplaats: Marktplaats.nl > stoer spijkerjurkje, maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 en klik dan op bekijk alle advertenties van deze verkoper om alles te kunnen zien met tekst. gr Suzanne
Hoi, ik kan nog wel een beter foto maken van het pakje, zal ik morgen even voor je doen. Er zitten knoopjes aan de voorkant. Aan een kant is hij heel ver naar beneden te openen, bij het been. Hierdoor kan je hem makkelijk aan en uit doen. Op het mutsje zitten oortjes. gr Suzanne
er staan weer een aantal nieuwe foto's is mijn fotoalbum en op marktplaats. Waaronder een nieuw t-shirtje van lief, maat 68 kijk snel op: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! of Marktplaats.nl > stoer spijkerjurkje, maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Hoi blondsteenbokje, ik heb mijn album aangevuld met extra foto's van het winterpakje. Kijk maar even op: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! of deze foto's duidelijk zijn. Minkep, ik heb je PB bericht niet ontvangen. Ik zal je een PB bericht sturen, wat ik voor het jasje wil hebben. gr Suzanne