Dus voor de complete baby uitzet hè! Vaak kom je dan toch best duur uit als je erover nadenkt! Vul het lijstje hieronder in, ook waar je het gekocht heb, is wel leuk om te lezen vind ik! En bereken gelijk het totaal, ik wed dat je best schrikt! :O Ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... Matrasje voor ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... Lakentjes: ... gekocht bij ... Dekentje: ... gekocht bij ... Commode: ... gekocht bij ... Luieremmer: ... gekocht bij ... Kast: ... gekocht bij ... Badje: ... gekocht bij ... en evt standaard: ... Aankleedkussen: ... gekocht bij ... Hoezen voor aankleedkussen: ... gekocht bij ... Maxi-cosi/autostoeltje: ... gekocht bij ... Kinderwagen: ... gekocht bij ... Luiertas: ... gekocht bij ... Totaal: ... Als je zelf nog iets hebt gekocht zet het er dan bij, is wel leuk om te lezen!
Kinderkamer 250 euro marktplaats Matrasje voor ledikant/wiegje: 150 gekocht bij allergiecentrum Lakentjes: 20 gekocht bij hema 2 stuks Dekentje: 60 gekocht bij .allergiecentrum Luieremmer: ..0. gekocht bij gekregen Badje: 0... gekocht bij ... en evt standaard: ...gekregen Aankleedkussen: .0.. gekocht bij .gekregen.. Hoezen voor aankleedkussen: .0.. gekocht bij gekregen... Maxi-cosi/autostoeltje: .60.. gekocht bij .zwarte markt.. Kinderwagen: .100.. gekocht bij ..marktplaats. Luiertas: 50... gekocht bij ..duifhuizen. Totaal: 630... valt mee haha heb ook ongeveer 100 euro uitgegeven aan hydofile luiers en wat pakjes
Mijn eigen lijstje Ledikant/wiegje: 89,95 gekocht bij Babykamerpaleis Matrasje voor ledikant/wiegje: 49,95 gekocht bij Babykamerpaleis Lakentjes: 55 in totaal (4 lakentjes) gekocht bij Prenatal Dekentje: 20 in totaal (2 stuks) gekocht bij HEMA Commode: 50 gekocht bij Marktplaats Luieremmer: 12,95 gekocht bij V&D Kast: - gebruik de commode en mijn kast voor zijn kleertjes Badje: 14,95 gekocht bij HEMA en evt standaard: 24,95 + TummyTub 25,00 Aankleedkussen: 10,00 gekocht bij HEMA Hoezen voor aankleedkussen: 29 in totaal voor 6 hoezen gekocht bij HEMA Maxi-cosi/autostoeltje: 159,00 gekocht bij V&D Kinderwagen: 30 gekocht bij Marktplaats Luiertas: 19,95 gekocht bij HEMA Totaal: 590 nogwat Valt eigenlijk heel erg mee, de meesten besteden zo'n bedrag volgens mij aan de hele kinderkamer!
Ja kleertjes en hydrofielluiers heb ik ook behoorlijk wat uitgegeven, molton onderleggers, bedzeiltje etc...maar da's bijzaak he Kleertjes heb ik volgens mij heel veel uitgegeven
Ledikant/Commode/Kast: 899 gekocht bij babydump Matrasje voor ledikant/wiegje: 150 gekocht bij babydump Elektrische kruik: 35 gekocht bij babydump Lakentjes: +/- 75 gekocht bij babydump/prenetal Dekentje: 100 gekocht bij babydump Luieremmer: heb ik niet Badje/standaard: 15 gekocht via marktplaats Aankleedkussen: 15 gekocht bij prenetal Hoezen voor aankleedkussen: 15 gekocht bij prenetal Maxi-cosi/autostoeltje: 90 gekocht via een website, die maxicosi's opnieuw bekleedt. Kinderwagen: 75 gekocht via marktplaats Luiertas: 80 gekocht bij een leuk winkeltje in Haarlem Accesoires kinderkamer: 150 gekocht bij prenetal/babydump Box: 20 gekocht via marktplaats Totaal: 1710 euro ongeveer, vind het eigenlijk nog best meevallen. Heb nog niet alles, boxkleed, wippertje en nog wat kleding moet ik hebben
Ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... nog van de 1e Matrasje voor ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... Lakentjes: ... gekocht bij ... Dekentje: ... gekocht bij ... Commode: ... gekocht bij ... Luieremmer: 1,75 gekocht bij kringloop Kast: ... gekocht bij ... Badje: ... gekocht bij ... en evt standaard: ... Aankleedkussen: ... gekocht bij ... Hoezen voor aankleedkussen: ... gekocht bij ... Maxi-cosi/autostoeltje: ... gekocht bij gekregen Kinderwagen: ... gekocht bij ... Luiertas: ... gekocht bij ... flessenwarmer: 1,50 gekocht bij, kringloop kleertjes: 0.75 gekocht bij c&a Totaal: 4,00 Ik heb bijna alles nog van de eerste, alleen een buggy nog niet.. dus tjah, al ben ik natuurlijk nog niet helemaal klaar... T is nog een mega laag bedragje..
Pfff dat weet ik echt niet meer. Als ik iets nodig heb koop ik het gewoon, ben niet zo van tweedehands op marktplaats en zo. Alleen al voor de kinderwagen (Urban Jungle) waren we al bijna 900 kwijt maar gelukkig hebben we die gekregen.
Ledikant/commode/kast: 800,00 gekocht bij wehkamp Matrasje voor ledikant: 70,00 gekocht bij wehkamp Lakentjes: 50,00 gekocht bij prenetal Dekentje: 40,00 gekocht bij prenetal Luieremmer: 15,00 gekocht bij wehkamp Badje: 45,00 gekocht bij wehkamp Aankleedkussen: 15,00 gekocht bij prenetal Hoezen voor aankleedkussen: 9,00 gekocht bij prenetal Maxi-cosi/autostoeltje: 150,00 gekocht bij babyhuis Kinderwagen: 500,00 gekocht bij babyhuis Luiertas: 25,00 gekocht bij eastpak kleertjes 500,00 gekocht bij overal en nergens wipstoel 30,00 gekocht bij prenetal box 250,00 gekocht bij babyparkonline speelgoed 200,00 gekocht bij intertoys,bart smit etc. Totaal: 2700,00 minimaal! Alle kleine dingetjes ook nog een hoop, maar veel van bovenstaand hebben we gekregen.
Ik denk al met al rond de 3000 euro. We hebben dan wel een degelijke kamer gekocht, die ook nog goed te gebruiken is als het kindje ouder is (behalve het ledikant dan).
Ledikant/Commode/Kast: 699 gekocht bij Babysuperstore Matrasje voor ledikant/wiegje: 113 gekocht bij Babysuperstore kruik: Gekregen Lakentjes: 75 gekocht bij Babysuperstore/ prenetal/ gekregen Dekentje: moet ik nog Luieremmer: moet ik nog Badje/standaard: moet ik nog Aankleedkussen: moet ik nog Hoezen voor aankleedkussen: 15 gekocht bij Babysuperstore Maxi-cosi + Kinderwagen: 700 gekocht bij Gardo Luiertas: moet ik nog Accesoires kinderkamer: 250 gekocht overal Box + boxkleed: 200 gekregen Flessenuitzet 100 prenetal/ Babysuperstore Kleertjes 300 Totaal: nu al ruim 2300 en ben dr nog niet, maar dat is t voordeel van vroeg beginnen met kopen en dus de kosten spreiden
@blablabla.. ja dat is inderdaad handig. Hebben wij ook gedaan! (kun je nog meer rotzooi kopen hihi )
nog meer rotzooi kopen idd mijn vriend moet er af en toe om lachen als hij mij weer naar de kassa ziet slepen met allemaal dingetjes 8)
Ow bij ons is het precies andersom! Gister bv... toen gingen we naar de prenetal toe, want wilde nog een leuk setje kleding hebben, ben maandag jarig Komt ie met van alles aanslepen, ja niet kijken naar het prijskaartje, pas maar aan. En ook voor de kleine.. hij kijkt niet eens naar de prijs... ow en dit is leuk en dit is leuk.. en dat ook..
Ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... GRATIS (oom & tante) Matrasje voor ledikant/wiegje: ... gekocht bij ... GRATIS (oom&tante) Lakentjes: ... gekocht bij ... GRATIS (oom & tante) Dekentje: ... gekocht bij ... GRATIS (oom & tante) Commode: ... gekocht bij ... GRATIS (oom & tante) Luieremmer: ... gekocht bij ... GRATIS (zwager) Kast: ... gekocht bij ... (hadden we al; ikea) Badje: ... gekocht bij ... en evt standaard: ... GRATIS (zwager) Aankleedkussen: ... gekocht bij ... GRATIS (oom & tante) Hoezen voor aankleedkussen: ... gekocht bij ... Wibra. 2 st. geloof 4 euro samen Maxi-cosi/autostoeltje: ... gekocht bij ... babyhuys hrderwijk. 139.- Kinderwagen: ... gekocht bij ... Babykoop Utrecht 489.- Luiertas: ... gekocht bij ... Hema 17.- Totaal: 650.-+ Vind het nog een hoop geld, maar het geld zit puur in het aanschaffen van een dure, degelijke kinderwagen en maxicosi. Oh ja, we hebben later wel nog de base voor de maxicosi aangeschaft. 99.-
Ledikant: Gratis, gekregen Commode/Kast: 209 bij Ikea Matrasje voor ledikant: 100 bij Prenatal kruik: Gratis, gekregen Lakentjes: 15 bij Hema Dekentje: 20 bij Hema Luieremmer: moet ik nog Badje: 15 bij Prenatal Standaard: 35 bij Prenatal Aankleedkussen: 15 bij BabyCentre Hoezen voor aankleedkussen: 7,50 bij BabyCentre Maxi-cosi + Kinderwagen: 750 bij Babydump Luiertas: 50 bij Marktplaats Klamboe: 40 bij BabyCentre Mandjes: 40 bij Babypark Schapje: 30 bij Ikea Knuffels: 20 bij babypark Box: Gratis, gekregen boxkleed: 35 bij Babydump Flessenuitzet: moet ik nog Kleertjes: 100 Badcape: 7,50 bij Kruidvat, Wibra Hydrofielluiers: gratis, gekregen Wipstoeltje: moet ik nog Speentjes: 10 bij Lief!, Hema Verf: 50 bij Gamma Muursticker: 25 bij internet Gordijnen: moet ik nog Positiekleding: 300 Mobiel: 15 bij Marktplaats Totaal: 1889 de kinderwagen hebben we gekregen dus er kan 750 euro af. 1139
babydoorgroei kamer met 1persoons bed er ook bij en de quinny speedi helemaal compleet met tas en maxi cosi 2400euro gekregen. Lakentjes: .50.. gekocht bij .prenatal.. Dekentje: .30.. gekocht bij .prenatal.. Luieremmer en badje met standaard gekocht bij marktplaats E50-, Aankleedkussen: .9-,.. gekocht bij ..hema. Hoezen voor aankleedkussen: ..40. gekocht bij .jonge gezinne beurs,prenatal.. Luiertas: .70-,.. gekocht bij ...baby sales vind tas van quinny te klein flessenwarmer: 30-, gekocht bij, prenatal kleertjes: 200-, ruim geschat gekocht: overal
Hier is al een topic over. Ik sluit deze. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=72102 Lotte