Hoi hoi, Ik heb het volgende te koop: - Een NIET gedragen zwangerschapsjeans van H&M. Kaartjes hangen er nog aan. Maat 46. Binnenbeenlengte cm.76. Nieuwwaarde 40 euro (zie foto 1) - Een nauwelijks gedragen maar wel ingekorte zwangerschapsjeans Miss Etam . Maat 46. Binnenbeenlengte 66 cm. Nieuwprijs 60,- (zie foto 2) - Roze/wit gestippeld zwangerschapsshirt Miss Etam. Maat XL Ook voor nu erg leuk met een shirt/blouse eronder, of voor onder een jasje. Nauwelijks gedragen (2x). (zie foto 3) - Donkerblauw/wit zwangerschapsshirt C&A. Maat XL. Maat XL Ook voor nu erg leuk met een shirt/blouse eronder, of voor onder een jasje. Ook nauwelijks gedragen. (zie foto 4) -Grijs/roze/oranje zwangerschapsshirt Miss Etam. Maat XL. Erg leuk shirt, vooral met bijv. een roze shirt eronder met lange mouw. Wat vaker gedragen, maar kan je niet zien. Niet verwassen of pluizig! (zie foto 5) Alles mag weg voor 50-, . Gezien de broek nog nooit gedragen is, de rest zeer weinig en er als nieuw uitziet vind ik dit zelf een hele mooie prijs. Mocht je een ander voorstel hebben, kom maar op
Is is de broek veel ingekort? Zat de broek van H&M wel goed? (ik pas maat 46 van de miss etam namelijk wel, die van de H&M nooit gepast)
Hoi hoi, Ja de broek van H&m paste wel, maar ik heb gewoon teveel gekocht, haha! De broek is idd ingekort. Volgens mij, kan het nu ff niet zien had ik de binnenbeenlengte er wel bij gezet?! Zoniet, kan ik je dat wel ff mailen. Maar alles ziet er nog supergoed uit! Grtz Marieke