Hai allemaal, Omdat ik al weer het 1 en ander heb verkocht plaats ik weer even een nieuw berichtje om op deze manier de overzichtelijkheid er een beetje in te houden. Ik heb in mijn grote voorjaarsschoonmaak het 1 en ander uitgezocht en op Marktplaats gezet. Kijk eens of er wat voor je bij zit. Bij grote verzendingen nog steeds gratis verzendkosten. Hierbij de link naar Marktplaats en al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Daar kan je kiezen voor de subrubriek waarin je geïnteresseerd bent. Veel liefs Petra
Heb ook wat herenkleding op MP gezet. Zie mijn advertenties! Verder geen interesse voor de kleding. Het mag weg tegen lage prijzen...... Veel liefs Petra
Vanaf nu: - alle kindershirtjes met korte mouwen 1 euro; - alle shirtjes met lange mouwen 1,50 euro; - alle truien 3 euro; - alle broeken 3 euro; Voor de overige kledingstukken, speelgoed en overige kinderartikelen stuur even een mail of pb. BIJ GROTE BESTELLINGEN DUS GEEN VERZENDKOSTEN!!! Veel liefs Petra
Nu ook nog een limegroen Mammut stoeltje en de Ikea Speja tunnel te koop. Zie link naar advertenties: - stoeltje lime groen, Marktplaats.nl > Mammut stoeltje Lime groen - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels. Kan evt. een foto sturen van ons stoeltje, maar die staat bij mijn dochtertje op de kamer en die slaapt nu even. - tunnel, blauw, Marktplaats.nl > Ikea Speja tunnel blauw - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig. veel liefs Petra
Meiden doe gewoon maar een bod hoor. We komen er samen wel uit!!! Wie niet waagt, wie niet wint!! Veel liefs Petra