juni wel of geen jasje?

Discussion in 'De babyuitzet' started by karola24, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karola24

karola24 Niet meer actief

hallo dames

ik ga in juni bevallen van onze zoon. nu vraag ik me af moet ik dan nu wel of geen jasje voor hem aanschaffen? ik heb wel twee kleine vestjes?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou geen jasje kopen. Jasjes zijn zo propperig en vervelend om aan te trekken. Ik zou gewoon een lekker vestje aan doen!

Hier eind september geboren en altijd met vestjes gedaan, pas afgelopen winter hebben ze een jasje gekregen ;) tot die tijd gewoon vestjes. Dat ligt veel lekkerder en is zachter dan de meeste jasjes vind ik.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik was in juni uitgerekend (juli bevallen). Ik heb wel een jasje gehaald. In maat 56. De eerste weken had ze hem niet aan. Alleen onderweg van ziekenhuis naar huis. Na een maand of zo bleven we wel eens ergens eten en moesten we in het donker over straat. Toen was het lekker dat ze een jas had. Maar met dekens red je je ook hoor.

Ik had hem eigenlijk omdat ik het een heel leuk jasje vond, en ik had toch al kooperitis, hihi.

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    onze dame is op 31 mei geboren en ik had wel een jasje maar ik denk dat ik het maar 1 of 2 keer heb aangedaan, inderdaad van het ziekenhuis naar huis. Verder bijna altijd een vestje of gewoon in een lekkere deken of de zak van de maxi cosi.
    En als je er toch een wilt kijk of je er een kan vinden zonder muts want dat ligt niet echt lekker voor zo´n kleine in de wagen en vind ik erg onhandig in de maxi cosi.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook een juni meisje, maar geen jas gehad. Wel een aantal fijne vestjes en een Lodger Bunker. Ook wat dunnere dekentjes deden het hier prima.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Kun je na de bevalling ook nog aanschaffen, ;)

Ik snap wel dat je alles vast wilt hebben, maar na 2 weken loop jij lekker met de wagen naar de winkel ( gaan we gewoon vanuit)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik beval ook in Juni en heb een vestje gekocht voor als het wat kouder is.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Onze kleine komt juli te voorschijn,.. a.h.v. wat hier staat koop ik ook niet direct een jasje maar ook vestje(s)

9. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik ga ook maar een lekker vestje kopen, een jas is idd zo propperig!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zorg gewoon ook voor een dekentje, mocht het toch wat te koud zijn kan ik altijd nog een dekentje over de maxi-cosi leggen.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Thijmen is ook in juni geboren. Voor hem had ik een dun tricot jasje gekocht (maar eigenlijk omdat 'ie zó schattig was).
    Hij is nu 8 maanden en heeft bijna nooit een jas aan. Soms een vestje, anders niks extra's. In de maxicosi zit (bij ons) de voetenzak. Die is warm zat! Ook nu in de winter.

Mocht je toch een jasje kopen, zou ik idd gaan voor 1 zonder capuchon.

12. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier een maart kindje en gewoon een dikker vestje!
    zo mega onhandig een echt jasje

ik dacht slim te zijn geweest en had een skipak gekocht omdat ik een voetenzak zo zonde vond omdat we zo snel de zomer in zouden gaan! maja dat skipak verzoop kyana in hihi

13. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik zou gewoon voor een lekker vestje gaan!....

Share This Page