Hallo Meiden, Ik heb een vraag over kortingen. Waar krijgen we korting en dan vooral op de bugaboo. Wij willen graag een bugaboo kopen maar is wel mega duur. Nu weet ik dat we hem voor meerdere kindjes kopen dat geeft me dan een beetje rust. Maar bij elke babywinkel zie ik korting maar met uitzondering van bugaboo en stokke... GRRR! En hoe zit dat in de winkel zelf? Zijn de verkopers nog wel een beetje toegeeflijk met een gratis assesoire of kortingsbon als je een dure kinderwagen koopt? Wij willen namelijk een bugaboo, maxicosi adapters en een maxicosi kopen. Is toch een heel bedrag. Weet ook iemand hoe het hier zit met de mama mazzeldagen? Wanner zijn die? En op de negenmaanden beurs geven ze dan ook korting op grotere dingen zoals kinderwagens en maxicosi's? En misschien is het ook leuk om elkaar op de hoogte te houden van leuke aanbiedingen in winkels als hema kruidvat enz. Hier komt er één van mij: het zijn deze week en komende weken lachende baby weken bij de kruidvat. Leuke aanbieding 7 rompertjes van bambino voor 10 euro. Ik hoop dat jullie ook nog wat leuke aanbiedingen voor mij hebben. Groetjes Nada
Ik heb ook echt goed geshopt en op de prijzen gelet en ik kwam het voordeligst uit bij babypark. Ik kocht de bugaboo met alles erop en eraan, mijn kamertje, maxi-cosi en nog veel los spul. Ze werken daar standaard met staffelkorting. Hoe meer je koopt, hoe hoger het kortingspercentage. Uiteindelijk scheelde het bij ons iets van 600 euro in totaal.
Ik heb de Bugaboo besteld via marktplaats (nieuw). Hij komt van mijn mamma en ikke vandaan maar de aanbieding is alleen via internet. Ik was uiteindelijk 625 euro kwijt inclusief aanvullende bekleding.
Vorig jaar gaven ze op de 9 maandenbeurs geen korting bij de Bugaboo-stand. Bij Babypark Kesteren gaven ze 10% (maar dat is volgens mij hun normale korting).Op mama maandag (2e maandag van de maand bij Prenatal) krijg je ook 10% korting. Die krijg je in kadobonnen. Ik heb zo een gratis voetenzak gehaald.
bij van asten in tilburg krijg je bij een babykamer een kinderwagen cadeau {zijn bepaalde waar het op geldt} en als je zegt dat je die wagen niet hoeft dan krijg je 200 euro korting op je kamertje of op je wagen, die moet je dan daar wel aanschaffen...