Nannycare/Babysense

Discussion in 'De babyuitzet' started by Cin11, Dec 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cin11

Cin11 Lid

Oct 28, 2008
    85
    0
    0
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik denk erover er een aan te schaffen, dan lig ik denk zelf toch wat rustiger in mijn bed. Gisteren trof ik mijn zoontje nl ineens op zijn buik aan!
    Ik heb wel al een matrasoplegger van Aerosleep.

groetjes,
    Cindy

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Ik heb zelf ook de aerosleep en vertrouw daar wel op. Er zit vrij veel ruimte tussen zn hoofdje en het echte matras.
    Mijn kleintje is nu ruim 7 weken, maar kan zn hoofdje al goed draaien.
    Mn nichtje heeft de nannycare wel gekocht, maar nooit gebruikt. Ik heb het geleend, maar ook nooit gebruikt.
    Kan je dus helaas niet verder helpen.

3. Cin11

Cin11 Lid

Oct 28, 2008
    85
    0
    0
    Ik heb er nog eens over nagedacht en denk ook dat de aerosleep eigenlijk wel voldoende is. (Alhoewel ik nog vaak ga kijken als ik even niets hoor). Hij is ook heel sterk in zijn nekje dus op zich moet het wel goed gaan.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij kopen wel zo'n aerosleep (zijn zelf allebei buikslapers, dus zou me niks verbazen als ons mannetje dat ook is), maar ik zou stikzenuwachtig worden van zo'n nannycare-geval. :oops: zou geloof ik steeds checken of alles het nog wel doet enzo.

we gana vertrouwen op ons eigen verstand en gevoel, op de aerosleep en de luvion camera-babyfoon. als dát niet genoeg is, weet ik het niet meer! ;)

5. Cin11

Cin11 Lid

Oct 28, 2008
    85
    0
    0
    Ja maar wat je van te voren bedenkt werkt in werkelijkheid niet altijd. Ik vond de aerosleep ook onzin, maar toen onze kleine man er eenmaal was, dan ben je toch bezorgd.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk zelf dat je het ook kunt overdrijven... Dus nee, daar begin ik niet aan.

Share This Page