Hai, ik zoek naar een bekleding voor mijn wieg. Het liefst iets wits of satijns... Mijn wieg ziet er ongeveer zo uit http://link.marktplaats.nl/154175515 Ik woon zelf in Delft.. Dank je wel vast..
Ik heb wit satijne stof op de markt gekocht heel mooi ... Kijk maar ff in mijn foto album staan plaatjes is... ik heb de wieg zelf gemaakt...
Hihihih bedankt voor het compliment .... De wieg op zich is gewoon van mij van vroeger, ik heb dr in gelegen, mijn zusje, mijn moeder en mijn nichtjes dus hij is al lang in de familie... Ik heb witte satijne stof gekocht op de markt en daar heb ik de binnenkant van de wieg mee bekleed en dan een beetje pofferig, of hoe zeg je dat .... Toen heb ik daarna groene gordijnen gekocht bij de Ikea en daar heb ik een laag over de witte satijne stof gemaakt, deze gordijnen schijnen door dus dan zie je daar door heen de witte stof... De groene stof die ik over had heb ik gewoon gebruikt als gordijnen... ook heb ik een klein kussentje gemaakt met de witte en groene stof en die heb ik gelegd op de schommel stoel ... Ik vind het altijd heerlijk om zelf alles te knutselen en freubelen ... ik zou eigenlijk een eigen zaak moeten beginnen
das wel leuk dat je de wieg nog hebt, nieuwe generatie kunnen erin liggen =D helaas had mijn moeder mijn wieg, waar mijn twee oudere broer ook erin had gelegen, ergens uitgeleend en nooit meer terug gekregen..wel bale joh! was wel een mooie wieg.. ik vind de wieg van vroeger veel mooier(en betrouwbaarder) dan de wieg van tegenwoordig..TE modern gehehe, maja mijn smaak.. maar ik snap je wel, over de pofferige gedeelte.. ja, je moet idd een eigen zaak beginnen, want je kan echt nergens(of ik zoek gewoon niet goed) de bekleding vinden voor oude wiegen =( uhmm, je geeft mij wel de mood om ook zelf te maken.maar helaas heeft mijn moeder de naaimachine.. heb je met behulp van naaimachine gedaan?
dat is inderdaad balen zeg van je wieg ... jammer ... Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van de naaimachine maar ik heb ook wel dingen met de hand gedaan .... het is dat ik momenteel niet veel tijd heb anders had ik je wel willen helpen ....
we hebben precies dezelfde maar met bekleding en matras als je een leuk bod doet wil ik er wel over nadenken of ik hem misschien toch weg doe het is nl een familiestuk en als ik geen goede prijs er voor krijg doe ik hem niet weg