baby wegdraaien van ogen met naar boven kijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MoederK, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo,

mijn zoontje (5,5 maand) heeft de laatste dagen hoge koorts gehad en is flink verkouden.
    Vandaag was de koorts gezakt.

Nu zagen we vandaag opeens dat een aantal keren zijn ogen wegdraaiden en hij keek er dan een beetje gek bij.
    Toen hij het een paar keer deed werd hij ook wat huilerig en leek iets pijn te doen??

Later kwamen we erachter dat hij het doet zodra hij naar boven moet kijken met zijn ogen. Dus zodra hij naar boven kijkt met zijn ogen gaat lijkt er iets te gebeuren waarop hij zijn ogen weg draait.

Komt dit iemand bekend voor??

Voor advies net met de huisartsenpost gebeld maar zij hebben geen idee wat het kan zijn en als het morgen nog is en ik me zorgen maak moet ik naar de huisarts gaan

2. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet wel dat ik als kind absences had (een soort van epilepsie) maar weet niet of een baby dat ook al kan hebben?
    Dan draai je dus ook je ogen weg naar boven.

Zou als hij het morgen nog doet zeker naar de huisarts gaan, sterkte!

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Is hij dan niet moe? Hier draaien die ogen ook weleens als hij in slaap aan hetnvallen is maar zn ogen nog niet helemaal dicht zijn...

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nee, het lijkt niets met moe zijn te maken te hebben..

Hij is er verder goed aan (wel flink verkouden) dus ben ook niet echt bezorgd maar vind het wel vreemd.
    Vanmorgen deed hij het weer heel vaak. Vooral als hij van liggen zich opdrukte in kruiphouding..

Nu wil ik het al de hele tijd op film vastleggen maar nu is het nog maar een paar keer voorgekomen, net als ik niet filmde.

Heb het er 1x half opstaan maar op dat moment doet hij net zijn hoofd omlaag dus helaas niet goed te zien.

Moet om 16u even bij dokter langs komen om dingen uit te sluiten...

5. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    En, wat zei de huisarts?

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja hier ook. ALs hij in slaap gaat vallen, draaien de ogen weg, best eng om te zien, voordat hij ze dicht doet.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dit had ik niet gelezen. Wat zei huisarts? Ik zou dan ook willen weten idd wat het kan zijn. Lijkt wel op duizeligheid, kan je hebben he als je zo verkouden bent..

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dokter weet het ook niet en aangezien hij er verder gewoon goed aan is, goed reageert etc moeten we het maar aankijken...

Ook vandaag al weer meerdere keren gezien en kan het nergens aan linken..
    Weet in ieder geval zeker dat hij het eerst nooit deed want ziet er toch beetje vreemd uit.

Maqar goed, we houden het in de gaten en anders evt nader laten onderzoeken mochten we het niet vertrouwen...

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    sterkte lieverd ;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zou ook denken aan duizeligheid of hoofdpijn.

Hopelijk snel over!

Deel Deze Pagina