unisex babykleding

Discussion in 'De babyuitzet' started by lob, Sep 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    wie weet waar je leuke unisex babykleding kan kopen? ik ben nog niet echt op zoek gegaan, maar van hetgeen wat ik tot nog toe gezien heb werd ik niet echt vrolijk...
    ik wil ook niet al teveel kopen, dat doe ik wel als hij/zij er is, maar ik moet toch vast wat hebben om de eerste tijd aan te kunnen doen.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik heb bij prenatal geshopt, een gebroken wit pakje gekocht met limegroen nijntje, ze hadden er verder ook diverse oranje gekleurde kleertjes en ook iets met een zandkleur. Verder heb ik dan nog een pakje gekocht wat voor jongens zou zijn, aquablauw en limegroen, maar wat ik dus eigenlijk hardstikke neutraal vind...
    En omdat we inmiddels wel weten wat het is, ondertussen ook een en ander roze goed in huis, :)

3. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik heb ook witte rompertjes met plaatjes erop. Die kunnen voor allebei en verder idd oranje en groen...

Ik denk zolang je roze ontwijkt dat je altijd wel goed zit toche, hahahaha

4. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ducky Beau heeft ook behoorlijk wat zandkleurige kleertjes. C&A verkoopt regelmatig ook veel wit.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Is best moeilijk he. Vind ik wel tenminste. Ik ben geslaagd bij de Hema, wibra en zeeman.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

bij de H&M heb ik leuke kleertjes geshopt, toevallig allemaal met tijgertje erop (babykamer is ook vol tijgertje)

dus dat kon ik natuurlijk niet laten liggen, stoere truitjes voor jongens en meisjes, en leuke tuinbroek, leuk vestje
    er is als je lekker neust heel veel leuke kleertjes te kopen die voor beide kan.

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Ik vind rood een kleur die bij allebei past. Lekker stoer. Er is best wel veel rood te verkrijgen. Maar het is maar net wat voor kleuren jij unisex vind natuurlijk. Ik vind paars en groen ook voor allebei wel kunnen, maar manlief vind paars meisjesachtig!

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
  9. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

Sep 16, 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik vind de Zeeman erg leuk voor unisex kleertjes!

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    oooow nu zie ik op kleertjes.com erg leuke shirtjes..... met paardje en hondje, aaaah precies waar ik ook van houd, hihi. Die ga ik toch maar een keer bestellen.

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
  12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik zou voor de wit-tinten gaan, dat staat elk kindje wel leuk. Ik had ook wel kleertjes gekocht in groen en blauw met groen, maar dat staat Eva dus echt niet. Dat heb ik dus ook haast niet aangetrokken. Licht roze staat haar het leukst, of donkergrijs (maar dat vind ik niet zo'n leuke kleur).

13. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Wij weten wat het gaat worden dus hebben dat probleem niet, maar als ik het niet zou weten zou ik een paar neutrale pakjes kopen zonder mouwtjes en dan toch een blauw en roze shirtje kopen die eronder kunnen. Zo heb je toch iets in de kleur van de baby, maar hoef je niet 2 hele verschilende garderobes te kopen. De kleur die je over houdt kun je vast wel een keer aan een vriendin oid kwijt, of eventueel bewaren voor een 2e?

14. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

Jun 17, 2008
    195
    0
    0
    ik val wel op dat gemeleerde grijs, tricot. En ik heb in het begin toen ik het nog niet wist bij de H&M bij de jongens veel leuke effen dingen gevonden, dus bruin, zwart, grijs etc.

15. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Marktplaats?
    (Ik heb daar zelf een heel pakket met unisex babykleertjes gekocht in de maatjes 56 en 62. Daar kon ik de eerste twee maandjes mee vooruit...)

16. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat leuk! :D

Jammer dat de verzendingskosten 10 euro zijn buiten Nederland, das een beetje gek voor 2 truitjes van nog geen 5 euro. :rolleyes:

Share This Page