Hierbij verkoop ik mijn marktmateriaal die ik altijd gebruikte bij mijn sieraden verkoop. Graag bieden via mp. Marktplaats.nl > Sieraden spullen voor marktverkoop - Hobby en Vrije tijd - Kralen en Sieraden maken
Kimm je hebt pb. Dobbel: heb nog wel sieraden liggen maar dit zijn bijna allemaal zelfgemaakte sieraden kan ze wel voor je uitzoeken. Wil nl. niet alle sieraden verkopen. Zoek het zaterdag wel eens uit en dan plaatst ik hier wel een foto. Misschien kun je ook eens langskomen. Ik woon in Steenwijk weet niet waar in Flevoland jij woont
ik vraag het voor mijn man en schoonvader, die hebben het prachtige idee (jaja) om op markten met sieraden te willen staan, maar willen alleen grote partijen opkopen. tja ik wens ze succces, maar ga zelf niet mee
Dobbel: Het gaat hier niet om grote partijen omdat ik overal maar 1 van maak. Dan kunnen ze beter op mp. gaan kijken naar partij handels. Dit kan anders niet uit. Verkoop 1 ketting voor 20 euro vandaar. Misschien dat ze wel de verpakkings materialen oid willen aanschaffen. Sieraden verkoopt wel goed op markten als je een goede prijs hebt en unieke sieraden hebt.
@Dobbel, ik heb nog wel een partijtje, zeer geschikt voor markt verkoop. PB me maar als je meer info wilt... Sorry TS