Hierbij bied ik jongens kleertjes aan. Ben je van ZP en wil je een bod doen, vermeld dit dan even in de mail, dan valt er wel wat te regelen! Marktplaats.nl > Name-it t-shirt maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Tumble Dry t-shirt maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Nike t-shirt maat 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > Pakket jongens broekjes maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > Pakket jongens broekjes maat 80 mexx ,name-it etc. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Name-it korte broek mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > pakket jongens t-shirt name-it, tumble dry etc. - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
Ben nog meer advertenties er aan het opzetten. Zoals deze mooie slippers van Reef. Marktplaats.nl > Reef slippers maat 23 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken En een mooie nieuwe schommel Marktplaats.nl > Schommel 1 2 3 Swing - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buiten | Los speelgoed Mooie schaap voor op de babykamer Marktplaats.nl > Schaap met tekst slaap kindje slaap voor de babykamer - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Zomerjas Noppie maat 74 Marktplaats.nl > Noppies zomerjas voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Nike babyschoentjes maat 18.5 Marktplaats.nl > Nike babyschoentje maat 18.5 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Leren Bo Bell schoentjes maat 20 Marktplaats.nl > Bo Bell leren schoen - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Bambino schoentjes maat 19 Marktplaats.nl > bambino schoentjes maat 19 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Nike schoentjes maat 20 Marktplaats.nl > Stoer nike schoentje maat 20 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Stoere gymp maat 20 Marktplaats.nl > Stoere gymp - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken slaapzakje Marktplaats.nl > Jollein slaapzak maat 60 100% katoen - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
Senseo apparaat Marktplaats.nl > Cremekleurige senseo apparaat - Witgoed en Apparatuur - Koffiemachines en Espresso-apparaten Damesschoenen Marktplaats.nl > Graceland damesschoenen paars maat 41 NIEUW - Kleding | Dames - Schoenen
Ik denk dat ik 2 pakketjes van 2 broekjes kan maken. 2x 2,30= 4,60 ipv pakket, scheelt weer geld Als je belang hebt wil je dan via de link via mp reageren ivm mailadres. Dan kunnen we het afhandelen.
Ik heb je bod gezien. Vindt het aan de lage kant, aangezien het een nieuwe schommel is en nog niet eens uit de doos is geweest!
Voor 20 euro koop ik hem hier bij de speelgoedwinkel nieuw, dus meer ga ik er niet voor bieden. Aangezien er ook nog 6,75 euro voor het verzenden bij komt, maakt het dan voor mij weinig uit waar ik hem koop. Maar ik wens je veel succes met de verkoop van je spulletjes.
Ik snap het. Ik heb eerder een bod gehad van 25,- maar nooit meer op gereageerd omdat ik te laks was. Iemand nog belang bij iets!?
Ik heb al mijn adervertenties verwijderd en opnieuw geplaatst. Hierbij de link Marktplaats.nl - Advertenties van M&R uit Hoogezand