Hallo, Wie heeft thuis van Fisher Price de Stapel&Rol cups? (10 kleurige bekertjes, makkelijk vast te houden en te stapelen. Vanaf 6 maanden.) Zo'n gekleurde toren kun je er mee maken. Ze zijn nu bij de Blokker in de aanbieding. Maar mijn vraag is: is dit leuk speelgoed voor iemand die 1 jaar wordt? Of is het dan al te 'makkelijk'? Zijn kinderen er gauw mee 'uitgespeeld'? Ik twijfel namelijk of ik het alvast voor m'n zoontje z'n eerste verjaardag of sinterklaas zal kopen. Hij kan nu met 9 maanden nog niet zelfstandig zitten. Dus een toren zelfstandig bouwen gaat nu nog niet. Groetjes, Hanna
Ik heb die cups al bij hem neergezet toen hij een maand of 6 was. Toen deed hij er niet veel mee. Hij is inmiddels 1 jaar en 2 mnd en bouwt nog steeds zelf geen toren, maar kan er wel al sinds een aantal maanden veel plezier aan beleven. Ik maakte er vaak balletjes van en zo kon hij er lekker mee rollen en achter aan kruipen. Momenteel zijn ze even opgeborgen, omdat er ander speelgoed ligt. Binnenkort zal ik ze weer eens tevoorschijn halen.
wij hebben er een en het is een van haar favoriete speelgoedjes (nu 16 maanden). Je kan er niet alleen een toren van bouwen maar ook verschillende bollen (waar je weer wat in kan verstoppen) en ook het balletje is erg leuk want maakt een rammelend geluidje. Ik denk dat ik hem ook rond 9 maanden heb gekocht.
Ik heb die voor een paar weken geleden bij de Trekpleister gekocht. Patrick stapelde altijd al de bekers bij mijn schoonouders, dus vond dit ook superleuk. Vooral de toren omgooien is een leuk spelletje en het is makkelijk mee te nemen naar mensen die geen kinderspeelgoed hebben . Het ballen maken vindt hij trouwens ook heel leuk!
Ik heb hem ook onlangs gekocht maar mijn dochter kan er nog niet zoveel mee behalve in de mond stoppen haha. Bouwen lukt nog niet. Dus het kan volgens mij prima.
Onze dochter heeft het bij de geboorte gekregen. Heb het aan haar gegeven toen ze ongeveer 9 maanden was, ze vond alleen dat rammelent balletje leuk. Sanne speelt er weinig mee mara loopt er wel mee in haar handen.
Wij hebben van Fisher price kommetjes die je kan stapelen. Dit zijn halve ballen die je kan stapelen tot een toren, maar ook in elkaar kan zetten als ballen. Aaliyah is er erg druk mee. Ze heeft ze gekregen voor haar eerste verjaardag, maar ik zeul het overal mee naar toe!