fisher price stapeltoren, onvindbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben al maanden op zoek naar de stapeltoren van fisherprice (die met stervormige ringen) met geluid en lichtjes als je er een ring om doet. hij zou gewoon leverbaar moeten zijn maar ik kan hem nergens vinden, ook online niet!
    wie o wie weet waar ik zo'n stapeltoren kan kopen?

http://www.fisher-price.com/nl/products/product.asp?id=31140 dit is em

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    thnx :)
    op de amerikaanse sites kwam ik idd ook uit. ik zoek een nederlandse site, gezien de verzendkosten.
    begin haast al te denken offie er uit gaat ofzo, zelfs de grote speelgoedwebwinkels hebben em niet :(

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
  5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    anders ff een mailtje zenden aan fisherprice met de vraag waar je ze kan kopen

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik heb hem onlangs nog in wychen in gelderland in een winkel zien liggen.
    moest toen nog lachen om de prijs, 20 euries en mijn moeder heeft hem op een rommelmarkt voor 50ct gekocht.

maar hij is wel heel erg leuk, de kleine kan er nog niets mee maar als hij die lampjes ziet en de geluidjes hoort vind hij het geweldig.

succes

joyce

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    fisher price geeft dan altijd aan niet te weten welke winkel wat op voorraad heeft, heb ik nl al eens gehad bij een ander produkt waar ik me suf naar gezocht heb.
    hij hoeft niet perse nieuw te zijn, alleen als het niet enigzins in de buurt is, ist al snel niet de moeite meer gezien de verzendkosten. dan betaal ik vrijwel de nieuwprijs voor gebruikt speelgoed

Deel Deze Pagina