Fisher price wip/trilstoel en topmark duowagen tandem

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mamavanjesper, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    te koop een fisher price wip/trilstoel, ik heb het wippertje maar kort gebruikt incl, batterijen.
    de hoes kun je eraf halen en wassen, ook de girafjes en het balletje kan eraf. De stoel is makkelijk mee tenemen en superlicht.
    bij belangstelling kan ik je een foto mailen. want het lukt me hier niet.

Edit moderator: aanbiedingen samengevoegd, zie ook regels 'te koop aangeboden'. Kathy

2. mamavanjesper

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    wij hebben een duowagen te koop van het merk topmark, we hebben de wagen maar kort gebruikt omdat de oudste er niet in wilde zitten. Dus de wagen is zo goed als nieuw. bij de wagen zit een babynestje en de kleur is aqua.

Uitneembare en wasbare bekleding *Grote zwenkwielen voor *Beide rugleuningen verstelbaar *Inclusief zon/windkappen *inclusief regenscherm *5 punt harnasgordel *Grote boodschappenmand *Met afneembare voorbeugel *Ideaal vervoer voor baby en peuter *Maximaal gewicht per zitting 15 kg *Makkelijk compact inklapbaar *Ligstand achterste zitting is 70 cm.

bij eventuele belangstelling kan ik een foto mailen hoe de wagen eruit ziet.

3. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi ik heb interesse in de tandemwagen, wil graag wat meer info van je en eventueel een foto als het kan. Waar kom je vandaag, ook wel makkelijk hihi
    Groetjes Lissy

4. mamavanjesper

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    hoi ik heb wel een foto van de wagen hoe ie eruit ziet. maar niet van de wagen zelf want die staat netjes verpakt op zolder.
    Wij wonen in Overijssel, de wagen staat ook op marktplaat daar staat ook meer info op dit is het advertentie nummer:
    Advertentienr.:237290241

patricia

Deel Deze Pagina