Hoi, ik heb gisteren de babydoos opgehaald en ik moet zeggen dat ik heel iets anders verwacht had!! Ik dacht dat deze doos echt gericht was op je baby. Maar niet dus. Waarom noemen ze het de babydoos? Want wat moet een baby van drie maanden met maandverband en scheermesjes????? Ik vond het dus echt een tegenvaller!!! Wat was jullie reactie na het openen van de babydoos? Groetjes Mandy
Goed dat je erover schrijft, ik moet m ophalen voor de 19e! Je bedoelt de doos die je bij de Prenatal op kunt halen?
het enige wat ik er echt heel handig uit vond was het lepeltje van Nutricia (of zat dat ergens anders bij?) daar zou ik er wel tien van willen hebben!
ik vond hem wel leuk nog . En juist fijn dat er ook aan de moeder en vader gedacht wordt! Wel een stuk minder dan de 1e, maar toch, de zwangerschapsdoos was natuurlijk wel érg mooi... Maar hij is nog steeds beter dan de doos van Etos/Felicitas. Qua dozen naderhand, kun je beter de dozen hebben van de supermarkten niet echt baby gericht, maar wel veel fijne spulletjes.
Ik vond hem ook zo tegenvallen! Ik had er spijt van dat ik hem gehaald had. En ja, dat scheermesje, daar moest ik ook even van achter m'n oren krabben...
Ik had er toen de tijd ook een scheermesje in zitten en mijn man vond het erg leuk dat er ook eindelijk eens aan hem gedacht werd. Het is een fijn mesje en hij gebruikt hem nog steeds (gilette) Maandverband vond ik bijna alle andere dozen ook dus daar keek ik niet van op. Vind het alleen jammer dat er bij de meeste dozen een hoop reclame meuk in zit
Die dozen leven van de reclame, en alles wat gratis is moet toch ergens door gesponsord worden, niet dan?
Ja snap ik wel maar vind een proefverpakking ofzo meer effect hebben dan een heel boekwerk aan hoe geweldig hun product wel niet is.
Ik heb er nooit een ontvangen, waarschijnlijk omdat ik verhuisd ben. Dat heb ik doorgegeven, maar het is nooit doorgekomen. Zelfs nog bij de prenatal geweest om het te melden en zo. Ik heb dus nog iets gehad. Wel jammer, maar voor je dat weer bedenkt is het alweer maanden later. Dus ik vond het erg tegenvallen!
Ach idd alles wat gratis is is mooi meegenomen, vond de blijdedoos van prenatal wel 1 van mooiste babydozen (die krijg je als je zwanger bent), maar de babydoos van prenatal viel mij ook erg tegen...
Oh, vond het ook zo tegenvallen. Wat nou babydoos Kreeg ook via de mail een enquete wat ik van de doos vond. Vond vooral de vraag grappig of ik tijdens het ophalen van de doos nog wat gekocht heb bij Prenatal, daar hopen ze natuurlijk op! En een heel doosje erin van Olvarit, dacht dat wordt wat. Zat welgeteld 1 potje in.. Zonde van de bomen die daarvoor gesneuveld zijn! Twijfel of ik bij de volgende uberhaupt dozen aan ga vragen. Komt die felicitas-dame tenminste ook niet aan de deur.
Ik vond het een doos die ik gratis kreeg en niets voor hoefde te betalen. Hoe teleurgesteld kan je dan zijn?