Kan er nog meer bij!?!?!?

Discussion in 'Gezondheid' started by puzzcat24, Dec 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik moet goed letten op wat mijn lichaam doet,ik heb vermijdende pers stoornis,borderline,ziekte van crohn (daar door ook reuma)

Ik heb mijn medicatie verwisselt met een soort waarbij ik zwanger kan worden,ik moet het elke dag innemen anders komen er minder goede bijkomstigheden die mijn vruchtbaarheid aantasten...

De borderline is samen met de vermijdende pers stoornis tot zover onder controle,maar moet zeggen dat het nooit over zou gaan...

Maar met wat ik ook maar heb,ik kan er mee omgaan...En al is de reuma nog zo erg dat ik bv niet kan bukken,is mijn vriend er nog...Hij heeft ook bps,wij vullen elkaar aan...Als ik een slechte dag heb vangt hij mij op,in het weer rustig worden...En visa versa!

We zijn nu bijna 2 jaar bezig,en ik hoop dat er snel een wondertje voor ons kan komen!

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik vind het moedig van jullie dat jullie het aan durven. Gelukkig kunnen jullie goed op elkaar terug vallen.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ook ik vind het erg moedig dat je dit aandurft het is niet niets wat je allemaal heb en gelukkig vullen jij en je partner elkaar goed aan dat is heel belangrijk natuurlijk

sterkte en natuurlijk heeel veel met jullie wondertje

groetjes nathalie ;)

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wauw wat een lieve reacties!

Ben ook best trots op ons hihi!We zijn door een "hell" gegaan om ons tot dit punt te laten belanden...

Het is energie vretend om een stoornis te hebben,en je moet er elke dag mee bezig zijn...Om jezelf en je partner te begrijpen...

Mijn vriend en ik hebben nog steeds opstakels te overwinnen,maar het komt allemaal wel goed!Daar geloof ik heilig in!

Ze zeggen wel: God geeft je datgene wat je aan kan in het leven,al is dit wel een beetje op het randje We kunnen het wel aan!

Share This Page