Ik ben 4 weken geleden bevallen. Al ruim anderhalveweek vloei ik niet meer. Echter wel verlies ik slijm ( sorry voor het details) wat gewoon helder is, niet iedere dag en als het wel zo is dan is het maar 1 keer. Tis een beetje te vergelijken met de slijmprop zeg maar, maar dan zonder bloed. Het is dan ook best veel. Wat ik me dan af vraag is het of het uit mijn baarmoeder komt, of gewoon als afscheiding telt? We hebben eigenlijk zo weer zin in sex maar ik durf niet omdat ik niet weet of het dicht is zeg maar. Iemand enig idee?
Als je niet meer vloeit mag je gewoon sex hebben. Het kan zijn dat je je eisprong hebt (gehad) Vaak heb je dan wat slijmachtige afscheiding namelijk. En anders voor de zekerheid met condoom als je je daar prettiger bij voelt. Ik zou sowieso wel maatregelen nemen als je nog niet op een volgende zwangerschap zit te wachten.
Condoom waren we zo wie zo van plan Zal de eerste keer worden Maar zit nog niet op een volgende zwangerschap te wachten nee haha!
dat slijm komt idd uit je baarmoeder, dat is wondvocht, de wond van je placenta is nog niet helemaal geheeld. Het duurt 6 weken voordat het weer dicht is, ik mocht absoluut niet eerder gaan zwemmen omdat je dan grote kans hebt op een baarmoederinfectie. Je mag wel vrijen hoor, je man moet alleen wel nog even twee weken een condoom om. veel plezier!