Druk op mijn borst

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kaatje85, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.

Ben nu bijna 35 weken zwanger en heb de laatste 2 weken steeds vaker een drukkend gevoel op mijn borst. Zijn er meer meiden die dit hebben? En komt dat doordat de kleine op je longen drukt ofzo?

alvast bedankt.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nou ik had afgelopen 2 dagen last van steken in mn borst, bij mn longen. Deed gewoon zeer met diep inademen en uitademen, ook erg vreemd.

Ik lees dus mee...

3. Niet meer actief

Ik herken het (nog) niet maar ben ook nog niet zover als jullie... anders gewoon even je vk bellen! Want volgens mij kan het wel dat die kleine daar tegenaan drukt/schopt/duwt ofzo..

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

Dit kan idd komen omdat je kleine nu erg hoog zit net onder je ribben...
    Alles komt dus een beetje meer in de verdrukking...
    Heb je er last van bij bepaalde houdingen? liggen, onderuit gezakt zitten?
    Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even de huisarts bellen ...

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had dat ook echt heel erg. Al van week 25 ofzo, omdat mijn buik niet veel groeide, kwamen mijn organen al snel in de verdrukking (aldus mijn vk). Volgens mij kan je er niet echt wat aan doen, maar het kan iig ook geen kwaad. Ik weet wel dat het erg vervelend is...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb het hier ook al een tijdje: ook een kleine buik, dus idd organen die volledig in de verdrukking zitten :( Blaas, maag, longen... Ben benieuwd hoe dat de komende 12 weken nog moet :(

Maar goed, kwaad kan het niet. Ik moet vooral zorgen dat ik rechtop blijf zitten, (hangen is er niet meer bij: dan komt het wel zo in de verdrukking dat ik echt niet meer op adem kom).
    En rustig aan doen! Ik was van de week al buiten adem van het voorlezen aan m'n stiefkids: over slechte conditie gesproken, LOL

Deel Deze Pagina