Kado voor oma's 85e verjaardag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lena1982, 14 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Altijd ben ik degene die alle cadeautjes koopt, alles regel en heb altijd bakken vol met inspiratie.
    Nu laat dat alles mij volledig in de steek. Oma wordt 85 volgende week en samen met mijn broertje (en onze aannhang) willen we eem cadeau van 50 euro totaal geven.
    Hij heeft ook geen idee.. toch raar hè.
    Wie weet een leuk, mooi kado voor haar?
    (Geen foto's, hele huis hangt al vol)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier afgelopen zaterdag feestje van oma die 85 werd, hebben een eetpakket gegeven met allemaal lekkere dingen en dagje mee naar een dierentuin

Vond ze echt geweldig

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
    Ik lees mee, hier ook een bijna jarige oma, zelfde leeftijd!

Zat aan een verwenpakket met lekker bodylotion, douchecreme van een mooi merk (rituals, therme etc)te denken

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij hebben met dr 80e een bloemembon van 80 euro gedaan. Ze was dol op bloemen en haalde elke week een bosje in huis. Met deze kaart kon ze voorlopig even vooruit met verse bloemen halen ;) viel erg in de smaak!

Met 85 hebben we oma lekker op sjiek mee uit eten genomen.
    We hebben ook een keer een cadraupakket gemaakt: mandje met allemaal producten doe ze vaak gebruikt. Haar favo shampoo,thee,wilhelmina pepermuntjes,tucjes,mooie theeglazen, Bonbons die ze altijd heeft enz enz.

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Een foto in de vorm van een puzzel, hoef je niet aan de muur te hangen maar wel een heerijke bezigheid!

6. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Wat een goede en leuke tips zitten er tussen. Dank jullie wel.. ik ga er zeker wat aan hebben!

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Een bloemenabonnement! Dat hebben wij jarenlang gedaan voor de oma van mijn man. Oma kreeg dan om de 2 weken een verse bos bloemen thuis bezorgd door de plaatselijke bloemist. Van te voren hadden wij al kaartjes gemaakt met een lieve tekst erop, zodat oma ook altijd een leuk kaartje bij de bloemen kreeg. Echt een geslaagd cadeau waar oma een jaar lang van kon genieten. (En het jaar erop sloten we weer een nieuw abonnement af.) Je kunt met de bloemist overleggen over het bedrag en de frequentie dat de bloemen worden bezorgd.

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hebben oma ( ze werd 80 afgelopen zomer ) een High Tea gegeven in Hotel New York en we zijn met haar naar de musical Soldaat van Oranje geweest. Ze vond dit geweldig.

Deel Deze Pagina