Wie weet hoe dat werkt? Ik heb wel eens gehoord dat je op google ook kunt zoeken via een foto ipv zoekterm (of ik heb dat zelf bedacht of gedroomt). Soort van omgekeerd zoeken. Weet iemand hoe dat moet? Ik kan het via google met de zoekterm op foto zoeken namelijk niet vinden. Alvast bedankt!
krijg het niet voor elkaar grrr... Heb een foto gedownload en een screenshot van de foto gemaakt maar net deze afbeelding kan ik niet selecteren (staat er helemaal niet tussen) in de lijst van fotos.grrrr heel irritant haha.
Op iphone of ipad werkt het bij mij niet, maar op de laptop hoef ik allen maar rechts te klikken op een foto en dan krijg ik de optie om op google te zoeken naar die foto. Daarnaast kun je ook googlen op google afbeeldingen, en dan kun je afbeeldingen uploaden in de taskbar.
valt me op dat er helemaal geen foto's van vandaag in die lijst voorkomen alleen van gisteren en ouder. als ik hier een foto plaats wil iemand voor mij een poging wagen?
Heb je chrome op je telefoon? Als je via die browser naar de site gaat waar je plaatje staat, en dan het plaatje lang "ingedrukt" houdt, krijg je een menu'tje: link kopieren, downloaden, etc. En ook "zoeken via google" Probeer dat eens
Ik heb een samsung zal dat het probleem zijn? En je laatste zin klinkt als abracadabra... snap er niets van... sorry
Super dat werkt! Dank je wel, weer wat geleerd. Helaas kwam ik alleen uit op dezelfde webshop als waar ik de foto gevonden had. Maar weet het nu voor de volgende keer
Je kan ook rechts klikken in het menu van je browser en dan: desktop weergave Dan staat hij er wel bij op google.
App downloaden: Google Image Search. Die is er sowieso voor Android want ik heb ook een Samsung en al eens die apo gebruikt.