Ik heb een fitbit charge 2. Nu zit daar een schema in de app waar ik mijn slaap kan bekijken, maar de curves blijven grijs gestreept. Ik zie dus niet of ik in een remslaap, diepe of lichte stadium van mijn slaap kom. Iemand een idee hoe dit wel gaat gebeuren?
Ik vind het vreemd hier meet hij dat gewoon. zelfs wanneer ik geen hartslagmeter aan heb s'nachts. hij meet dat aan de hand van beweging namelijk als de HR uit staat
Ik heb mijn 'horloge' aan in de nacht en daar zit standaard de hartslag op. Ik kan wel zien hoevaak ik wakker ben geweest en of ik rusteloos ben geweest, maar op de app kun je dan nog 2 schema's verder kijken. Bij het laatste schema staat een grafiek waarin je kunt lezen welk stadium je hebt. Maar die balk blijft dus grijsgestreept.
Dit komt omdat er een software update in de maak is maar nog uitgerold moet worden. Ligt dus niet aan jouw tracker maar komt goed met nog wat geduld. 😊
Bij mij is het wel zichtbaar. Ik zie precies hoeveel minuten ik in de remslaap, lichte slaap en diepe slaap heb doorgebracht. Of bedoel je wat anders Janneke?
Bij mij zie je overigens echt een grafiek en geen staafdiagram zoals bij jou. Daaronder het aantal minuten per slaapfase met percentages. Ik weet niet hoe ik een schermafbeelding kan maken om het te laten zien .