Nja, dat bedoelde ik natuurlijk een beetje Birkenstock wint wat mij betreft ook al niet echt een schoonheidsprijs @ TS - welke merken koop je eigenlijk swinters? Is er daarbij niet iets leuks dat past?
Ik zag wel dat kruitvat een actie heeft met fitflops en ze zijn breed. Misschien eens bestellen en even binnen op lopen? Kijken of het bevalt? Het is zo persoonlijk, ik loop het liefste op slippers zonder enige vorm/ steun.
In de winter loop ik op Caterpillar. Via Amazon nog wel leuke dames modellen te koop Havaianas gaan nog net en zijn hip alleen krijg ik zulke zere voeten.. Ja misschien toch maar fitflops bestellen en proberen
Naar mijn weten zijn ze niet in breedtematen verkrijgbaar. Mijn voeten zijn gemiddeld, en ze zitten als gegoten. Bij een smalle voet zou ik iig niet voor fitflop kiezen. Maar ik kan me voorstellen dat een brede voet ook niet past.
Daar heb ik een paar jaar geleden weleens naar gekeken, maar toen zagen de schoenen er écht niet uit. Tegenwoordig zijn er wel modelletjes te vinden die niet erg opvallend zijn, zie ik. Koop jij ze via internet of ga je naar een van de weinige winkels die ze verkopen? Wil je er iets over vertellen? Het lijkt me misschien ook wat, of anders voor onze oudste die het liefst op blote voeten loopt en in de herfst in de paniek schiet omdat ze weer dichte schoenen aan ‘moet’.
Ik heb de Wolky slippers van mijn schoonmoeder gepast en die waren goed qua breedte. Dat model hebben ze alleen niet meer. Ik heb nu 3 paar besteld (met korting dankzij de oranjeleeuwinnen) en dan hoop ik dat er een geschikt paar tussen zit.