Fitflop slippers / sandalen

Discussie in 'De lounge' gestart door prjbt, 7 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Genoeg. Maar het wordt er niet moderner op. :|

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nja, dat bedoelde ik natuurlijk een beetje :o:
    Birkenstock wint wat mij betreft ook al niet echt een schoonheidsprijs :rolleyes:

@ TS - welke merken koop je eigenlijk swinters? Is er daarbij niet iets leuks dat past?

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.100
    12.076
    113
    Ik zag wel dat kruitvat een actie heeft met fitflops en ze zijn breed. Misschien eens bestellen en even binnen op lopen? Kijken of het bevalt?

Het is zo persoonlijk, ik loop het liefste op slippers zonder enige vorm/ steun.

4. prjbt

prjbt Niet meer actief

In de winter loop ik op Caterpillar. Via Amazon nog wel leuke dames modellen te koop

Havaianas gaan nog net en zijn hip alleen krijg ik zulke zere voeten..

Ja misschien toch maar fitflops bestellen en proberen

Poolvos vindt dit leuk.
  5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Naar mijn weten zijn ze niet in breedtematen verkrijgbaar. Mijn voeten zijn gemiddeld, en ze zitten als gegoten. Bij een smalle voet zou ik iig niet voor fitflop kiezen. Maar ik kan me voorstellen dat een brede voet ook niet past.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Ja

7. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Daar heb ik een paar jaar geleden weleens naar gekeken, maar toen zagen de schoenen er écht niet uit. Tegenwoordig zijn er wel modelletjes te vinden die niet erg opvallend zijn, zie ik. Koop jij ze via internet of ga je naar een van de weinige winkels die ze verkopen? Wil je er iets over vertellen? Het lijkt me misschien ook wat, of anders voor onze oudste die het liefst op blote voeten loopt en in de herfst in de paniek schiet omdat ze weer dichte schoenen aan ‘moet’.

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Flip flops zijn inderdaad slippers in het algemeen, fitflops is een bepaald merk slippers.

DQueen vindt dit leuk.
  9. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ik heb de Wolky slippers van mijn schoonmoeder gepast en die waren goed qua breedte. Dat model hebben ze alleen niet meer.

Ik heb nu 3 paar besteld (met korting dankzij de oranjeleeuwinnen) en dan hoop ik dat er een geschikt paar tussen zit.

Deel Deze Pagina