Fitness bal en Weeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxymama, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Wij hebben op het werk zo'n fitness ball en dat ding is heerlijk voor mijn rug.

Heb gehoord dat je dit ding ook kan gebruiken om je weeën op te vangen, maar ken niemand die dat daadwerkelijk gedaan heeft.

Dus weet iemand of dit mogelijk kan werken en wat zijn jullie ervaringen ermee???

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb zo'n bal gebruikt tijdens het opvangen van de eerste weeën en ik ga hem de volgende bevalling weer gebruiken. Heerlijk om wat heen en weer te wiegen op zo'n ding. Niet de hele tijd, maar voor de afwisseling. Soms zat ik er ook stil op en dan hing ik voorover met mijn armen op tafel. Let er wel op dat je de goede maat neemt, afhankelijk van de lengte van je benen. Ik geloof dat hij in 3 maten verkrijgbaar is. Je moet er natuurlijk wel comfortabel op kunnen zitten tijdens de bevalling. ;) Aangezien je het nu al prettig vindt om erop te zitten, is de kans groot dat je het ook fijn vindt om hem te gebruiken als de weeën beginnen. Niet geschoten is altijd mis, toch? Zo duur zijn die ballen niet, dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Succes.

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga hem denk ik ook gebruiken bij de bevalling. Zit nu op zwangerschapsgym en daar hebben ze het ook vaak over, dat het zo fijn is om de weeën op te vangen. Het schijnt dat je die gewoon bij het ziekenhuis/verloskundige kunt 'lenen'. Ga er bij de volgende controle dus maar eens naar vragen ;)

Deel Deze Pagina