Mag van alles zijn. Serieus of onbenullig. Ik bedacht me zojuist dat ik spijt heb van mijn laatste wasmiddel aankoop. Was in de Plus supermarkt en de betreffende flessen waren in de aanbieding. Dus ik pak ook gelijk 4 flessen wasmiddel mee. Want ja, dat komt wel op. Heb ik er vanochtend een was mee aangezet die ik zojuist ophing. Goedendag wat een stink spul! Nog behoorlijk wat wasbeurten te gaan.. Maar misschien geef ik ze wel aan mijn moeder ofzo als zij het wel te doen vindt, hehe!
Een tip als je van je wasmiddel af wil: gewoon de volle bus wasmiddel laten vallen (met de dop eraf uiteraard hè) zo gaat ie ook snel leeg Deed ik gisteren dus (per ongeluk dus, voordat iedereen gaat denken nou die doet haar naam wel eer aan) wel een rotklus om op te ruimen
Ohhhh ik wilde zeggen, dat geeft zo’n enorme troep (heel vettig en soppig). Heb wel eens een dopje geknoeid, en dat plekje op de vloer bleef echt lang spekglad!
Dat ik niet gewoon half uur geleden ben gaan douchen, denk steeds baby wordt wakker zodra ik douche in gaan, maar had inmiddels al 3 keer uitgebreid kunnen douchen
Dat ik mn dochter op bed ben gaan leggen thuis de dag voordat mn vader overleed. Voor haar hielden we de schijn op dat ik gewoon thuis was zoals altijd terwijl ik een aantal dagen en nachten bij mn ouders inwoonde voor t waken en de verpleging. Dus heel vroeg in de ochtend was ik thuis, maakte ontbijt en kleedde haar aan etc. zij ging naar de KDV en ik weer terug naar de overkant. In de avond haalden we haar op uit de KDV aten we samen en brachten we haar naar bed en eenmaal KO ging ik weer terug naar de overkant. Hij wilde ineens heel vroeg gaan slapen. Ben vertrokken daar en hij wist dat ik weer terug zou komen dus dat was oke. Maar ik was in de veronderstelling dat we nog ff een bakkie zouden doen als ik weer terug was (iets van een uurtje later). Toen ik terug kwam stond de pomp al aan en is niet meer uitgegaan tot na zijn overlijden...
Hier ook ivm het overlijden van mijn vader. Ik ben 10 minuten nadat hij overleden was, toegekomen in het ZH. Waarom ben ik gewoon niet een kwartiertje eerder vertrokken??? Al had niemand zien aankomen dat het zo snel zou gaan. 3 uur eerder hadden ze gezegd dat hij nog 48h had...
Ik heb een soortgelijk iets met wasmiddel en wasverzachter. Ik heb nog een paar flessen Robijn met Zwitsal geur staan, maar ik ben inmiddels een beetje klaar met die geur en sta te popelen om wat anders te gebruiken. Gaat tegen mijn gevoel in om de nieuwe flessen Robijn die ik in huis heb al te gebruiken Dusss er zit niets anders op dan de flessen gewoon op te maken.
Die "Wat als" blijft toch aan je lijf plakken he . Maar zoals ik het lees heeft hij de dagen voor zijn overlijden toch nog tijd met je doorgebracht. Daar kan je je nog aan optrekken?
gewoon andere flessen gebruiken en over een paar maanden de Zwitsel variant gebruiken, dan ruikt het ineens weer lekker.
Oh en ik heb spijt dat ik L. vanmorgen wat langer heb laten liggen. Lees: tot 9 uur. Nu heeft ze maar een 'kort' dutje van 1,5 uur gedaan, waar ze normaal 2-2,5 uur slaapt. Dus ik had wat minder tijd voor mezelf. Eigenlijk gewoon een luxe probleem
Ik zou de aangebroken flessen wel eerst opmaken. En dat de andere flessen bewaren idd. Maar kijk. Dat is een geur die je an zich wel lekker vindt. En misschien over een tijdje weer. Maar wat ik heb: ik vind de was immens stinken. Het ruikt naar oude vrouwen parfum
Heb je even?! Ik kan een boek schrijven denk ik. In de categorie niet zo heel heftig dat ik net toch weer een glas Cola heb gedronken terwijl ik me heb voorgenomen alleen nog water en thee te drinken. In de categorie heftig, dat ik zo losbandig ben geweest als tiener qua jongens en drank.
Oh jawel, het belangrijkste voor hem was dat ukkepuk zo "normaal en onbezorgd" dr leventje doorliep en dat mn moeder niet alleen was wanneer de tijd daar was. Aan die wensen heb ik kunnen voldoen. Ik en mn moeder waren de enige bij hem toen hij daadwerkelijk overleed, geen thuiszorg geen andere familieleden (broers bijv.) alleen wij twee. Mn man stond er ook toen ik inseinde dat hij was overleden, was bewust zo afgesproken overigens. Mja toch jammer dat t net ff anders liep dan verwachting.
Dat ik niet meer geprobeerd heb tijdens de weeën bij de oudste. Geen idee of het dan geen keizersnede was geworden en op dat moment voelde het wel goed, had vertrouwen in de medici. Maar als ik kijk naar de 4 volgende bevallingen heb ik het idee dat als ik meer houdingen (ipv platte rugligging) mocht proberen het wel was gelukt.
Hier ook spijt vanwege mijn studie keuze. Ik was klaar met school, niet verder gestudeerd en daar heb ik nu enorm spijt van. Ik hoop nog een (deeltijd)studie te gaan doen als de kinderen wat ouder zijn.