Hoi Al heel mijn zwangerschap heb ik nog nergens last van gehad nu heb ik vandaag al heel de dag last van mijn rug en steekjes aan mijn baarmoeder, zou dit kunnen betekenen dat mijn bevalling er aan zit te komen of wil ik gewoon te graag bevallen? groetjes
Het zouden ook voorweeen/oefenweeen kunnen zijn. Dan kan het evengoed nog even duren voordat je gaat bevallen, maar het begin is er! Oefenweeen lijken nutteloos en alleen maar vervelend, maar zorgen al wel dat de boel gaat verweken, hierdoor kun je bij de echte weeen eerder ontsluiten, omdat e.e.a. al wat verweekt is. Succes met de laatste loodjes!
Kan maar het kan ook nog 3 weken duren.. rottig antwoord he? Maar kan het niet mooier voor je maken. Ik hoop natuurlijk voor je dat het echt snel zal beginnen
oh ik loop hier nog altijd rond, volgens mijn moeder zal ik mijn tijd wel uitdoen ik zit er gewoon veel te veel op te wachten zegt ze.
hier gister behoorlijk veel voorweeen/oefenweeen gehad dus zelfs nu kan het al en het zet niet door zo kan je dus weken door lopen met voorweeen/oefenweeen(jammer genoeg)