Meiden....ik baal enorm. Donderdag een terugplaatsing gehad van een 5 daagse. Dus nu spannende wachtdagen. Donderdagochtend nog gewerkt met een collega...in een kleine ruimte, hele ochtend gezeten, welliswaar met pauze en raam open...zonder mondkapje want die zijn niet meer verplicht. Vrijdagochtend een berichtje vd teamleider in de App dat zij positief getest heeft. Ik schiet niet meteen in de stress...maar maak me wel een beetje zorgen. Vaccinatie en booster gehad en begin februari ook corona gehad. Dus hopelijk nog voldoende antistoffen. Vanochtend maar een zelftest gedaan. Negatief. Pfff gelukkig. Kom ik vanavond thuis. Zie de test op het keukenblad liggen en wil hem weggooien. Zie ik ineens dat er een heeeeel vaag tuursteepje staat Help! Is deze dan positief of niet geldig net zoals bij die andere 2 streepjes test ..
Ik snap dat je een spannende periode zit qua terugplaatsing, maar probeer een beetje rustig te blijven, stress kan waarschijnlijk meer kwaad dan Corona. Een test na afleestijd (15-30 minuten) is sowieso ongeldig. Als je twijfelt even een nieuwe test doen, of als je het echt zeker wilt weten pcr. Veel sterkte met je wachtdagen, ik hoop erg dat je het geluk gegund is!
Spannend! De test na afleestijd is inderdaad ongeldig. Daarnaast ben je gevaccineerd en geboosterd, dus zou daarop vertrouwen! Succes!
En mocht je het toch krijgen pril zwanger. Ik heb het in maart 2020 gehad (ongevaccineerd want toen waren er nog geen vaccins) en achteraf bleek ik zwanger (toen 9-14 dpo en wist het nog niet) toen ik het had. Helemaal goedgekomen met de baby . Ik ga hard voor je duimen dat de enige test die positief gaat zijn een hcg-test is
Dank jullie wel dames Ik heb niet meer getest. Morgenvroeg wel omdat we dat nog doen ivm het werk. Maar ga er vanuit dat deze ook negatief gaan zijn. @Visje79 dank je voor je positieve verhaal. Fijn dat het geen gevolgen had. Nu hopen dat er einde van de week wel een positieve test is...maar dan die andere
Hier vorige week een positieve coronatest en gisteren op 11 dpo een positieve zwangerschapstest. Ik werk in de zorg en heb 2 jaar lang geen Corona gehad, inmiddels alweer anderhalf jaar bezig voor een 2e kindje en nu dus 2 positieve testen. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan