Five days inside, hoe is het nu met?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mevrouwtje, 7 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    De eerste aflevering van five days inside gezien met Mike, Leandro, Barry, Hans en Linda in de revalidatie na coma. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met ze gaat kan online alleen niks vinden. Wie kan mij voorzien van info?
     
  2. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is?
    Die aflevering is net pas een paar weken geleden uitgezonden.
    Doorgaans komen ‘hoe is het nu met- afleveringen’ pas 1-5-10 jaar later (en dan is het ook nog afhankelijk van óf het programma wel dat soort vervolgen wel gaat maken..).
     
  3. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Snap ik maar wellicht houdt iemand een blog bij? Facebook pagina? Zoiets zoek ik
     
  4. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hmm lijkt me voor deze deelnemers zelf nog véél te vroeg om hierover te gaan bloggen (volgens mij was het ergens begin dit jaar opgenomen als ik het goed heb)?
    En ik denk ook niet dat familie/ vrienden over een naaste die zoiets heeft meegemaakt gaan bloggen….
    Maar je weet maar nooit natuurlijk.
    Misschien is er iemand anders op ZP die meer weet dan ik.
     
  5. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    Degene in de kliniek weet hier inmiddels/later niks meer van, dus lijkt me ook heel lastig om dan ineens te gaan bloggen. Dan krijg je een blog van iemand die niet weet wat er in het ziekenhuis/revalidatiekliniek is gebeurd en pas daarna weer herinneringen heeft. Ik denk dat het programma wel heel waardevol is om later terug te kunnen kijken. Ik ken ook iemand die er nu verblijft, maar ook degene zal zich straks het niet meer kunnen herinneren. Daarom worden er heel veel filmpjes gemaakt. Ik denk dat je er alleen wat van hoort als er hier toevallig een familielid of een bekende rond loopt.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Iemand de aflevering met Eddy Zoëy in de Longstay TBS kliniek al gezien?

    Zo, ik vond het écht heel mooi om te zien/horen dat sommige bewoners zo eerlijk naar zichzelf durfden te zijn en tegelijk zo open naar ‘de buitenwereld’!
     
  7. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.351
    12.038
    113
    Vrouw
    Ja die heb ik gezien. Ik vond het een heel bijzondere aflevering. Het heeft een mooi inkijkje gegeven in die kliniek en zijn bewoners.
    Idd heel bijzonder dat ze zo open waren. En ook over zichzelf vertelden. Ze hebben mogelijk vreselijke dingen gedaan, maar dit zijn geen gewetenloze criminelen.
     

Deel Deze Pagina