Ervaring onder de 40+-ers met laserbehandeling (tegen rimpels)?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 8 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ik overweeg in najaar een eerste kuur te gaan doen bij een schoonheidssalon. Mijn rimpels op voorhoofd worden wel echt een stukje dieper en dieper, rondom ogen ook steeds meer lijntjes en die standaard rimpel bij van mond / neus ook
    Ook het en der wat pigmentvlekjes…
    Kortom: het wordt er allemaal niet fraaier op! Botox / fillers staat mij tegen.. ik wil voldoende expressie behouden en niks in laten spuiten..
    Ik hoor graag ervaringen en tips!
    Ik lees ook over poeders die je dagelijks kan innemen… beetje huiverig ben ik hiervoor..

2. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Geen ervaring met lasers, maar ik heb nu 3x een microneedling behandeling gehad, hielp ook goed. Ik ben wel 28, ik ben begonnen om het alvast tegen te gaan, ik wil dit jaarlijks 1 a 2 keer herhalen. Maar een babybotox sta ik niet per definitie heel negatief tegenover.
    Voor je een behandeling gaat doen, gewoon ook basisregels volgen. Dus veel water drinken, spf smeren en met je gezicht uit de zon.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik heb 1 keer een laserbehandeling gehad. Het was een vrij invasieve (bij cosmetisch arts niet schoonheidssalon) en ik liep daarna een week met een opgezwollen rood hoofd. Uiteindelijk kon ik zelf wel verbetering zien, maar ik vind het effect niet dusdanig dat het echt het geld, ongemak en de week als tomaat waard was.
    Google anders eens op tretinoine. Dit kun je via een cosmetisch dermatoloog gemakkelijk krijgen en bij mij werkt het als een tierelier.

Overigens hoef je met botox en filler er echt niet uit te gaan zien als linda de mol. Het toverwoord is "mate". Als je maar een beetje gebruikt, worden de lijntjes wat lichter, maar kun je nog steeds je spieren een beetje gebruiken en eindig je niet met een super strak gezicht.

4. Kraamzuster

Kraamzuster Actief lid

21 mei 2020
    230
    105
    43
    Vrouw
    Hier aan de botox / fillers begonnen. Maar dan wel op zo n manier dat mijn expressie weinig tot niet veranderd.

Wel laat ik het bewust steeds uitwerken om spieratrofie te voorkomen.

Qua laserbehandeling....... Dit heb ik 1x geprobeerd met een tattoo verwijderen. Was geen succes. Mijn huid is veel te gevoelig. :roflmao:

Deel Deze Pagina