Volgens mij lopen de testen wel mooi op of niet...ik ben nog steeds ondersteboven namelijk... en zo onwerkelijk is het nog voor mij.... Maar ben ook bang, want voor mijn twee andere zwangerschappen heb ik altijd een MK gehad...dus dat zou betekenen.......... maar zo wil ik dus absoluut niet denken, maar omdat ik bij de 'normale' zwangere hoor heb ik nu dus niet meer de luxe positie van tig echo's haha... ik hoor nu bij jullie...en de fertiliteit is echt passe.... zo eng.......
Ze lopen hartstikke mooi op!!! Als je eerder via de medische wereld echo's en controles hebt gehad mag dat nu toch ook? Ondanks dat het nu dan natuurlijk is gegaan.
Wauw wat een mooie oplopende rij! Gefeliciteerd! Nee niet zo denken hoor, deze keer was je er niet mee bezig dus je lichaam heeft geen druk van je hersens ervaren dus nu komt het vast allemaal goed. Positief blijven
Ja gaan we ook doen hoor maar soms....grrrr zo moeilijk... maar hoe bizar dat je er dan wel weer gelijk achter komt...waarom dan niet bij 12 weken ofzo hahaha