Hoi dames, Ik ben nu 36.2 wkn.. vanaf vorige week (35wkn) steeds naar de wc met hele dunne ontlasting ,veel steken onder 🙈 en veel harde buiken... nou heb ik since gisteravond enorme krampen in mijn bovenbenen, de pijn straalt van mijn lies naar mijn bovenbeen en eindigd bij mijn knie (het lijkt op spierpijn) maar erger. Het begon gister om 19u en duurde tot ongeveer 23u , dan vandaag middag van 14u tot 17u en nu voel ik het weer komen,,,, heeft iemand ervaring hiermee en wat kan ik het beste doen??! Zijn het voorweeën??! ( beenweeën)... Gr. Bella
Even informeren bij je vk! Kan ook een beknelde zenuw zijn. Als je steeds een verkeerde houding aanneemt kan het weer gaan afknellen.
Ik had beenweeen en die zou ik ook ongeveer zo omschrijven. Bij menstruaties ook altijd enorm pijnlijke bovenbenen, maar bij beenweeen was het nog erger
Hier ook al 2 Dagen die zelfde kramp/spierpijn achtig gevoel in de bovenbenen, herken dit van mn fibromyalgie die pijn, maar nu blijft t aanwezig. Ook onder de warme douche stopt T niet. Maar ik dacht dat welke wee dan ook, Been, rug of buik weeeen komen en gaan.. En dit blijft zeg maar.. Dus ga dr bij mij niet vanuit dan
Ik bij beide dochters tijdens de bevallingen voornamelijk been-weëen gehad. Het was bij mij inderdaad wel een soort van golfbeweging, op het hoogtepunt moest mijn partner echt keihard op mijn bovenbenen wrijven om de pijn dragelijk te houden. Hij had nog dagenlang spierpijn in zijn handen/armen
Hier was het een constante pijn, de buikweeen gingen wel enigszins in golven. En aanraking kon ik echt niet hebben aan m'n benen.
Beenweeen vond ik voelen als flinke kramp in je kuit maar dan in je bovenbenen. Die pijn overheerst de buik en rugweeen (ik heb ze alle 3 tegelijk gehad). Geen kruik of massage helpt er tegen. Ik denk dat het voorwerk is bij jou aangezien het ook weer ophoudt. Bel in ieder geval je vk even voor de zekerheid.
Hier eens op zitten letten (gooide t steeds op de fibro of mn bekken ofzo) maar hier toch dat t afneemt en terug komt. Maar gelukkig niet heel heftig ofzo. T doet pijn en is alleen in mn rechterbeen. Maar na flink wrijven zakt t wat af
Hoi dames, bedankt voor de reacties.. ik heb contact gehad met de vk en die gaf aan dat ik een warme kruik op moest zetten en 2 paracetamol elke 6uur nemen en in bed blijven,,,,, in de tussentijd wordt ik helemaal gek van de pijn.... Ik denk dat ik morgen vroeg tog weer belt ... ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap... Gr.bella
Hoi marieke, Vandaag langs de vk geweest en die beenweeën hebben wel wat ontsluiting veroorzaakt (2 cm),,, waarschijnlijk had ik ook pijn in de buik en rug maar die heb ik niet waargenomen 🙈... Gr.Bella