cyclusdagen tellen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dorie, Apr 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorie

Dorie Actief lid

Feb 9, 2006
    145
    0
    0
    Hoi Mirjam,Japke

Even een vraagje....
    Mijn cycli zijn tot nu toe 22-29-31. Op dag 36 (zondag 23 april)van mijn laatste cylus teste ik positief en was ik zwanger. Mijn laatste menstruatie die van 31 dagen dus was 18 maart. Helaas ging mijn zeer prille zwangerschap mis en ben ik vandaag begonnen met bloeden. Het is niet heel heftig qua hoeveelheid, maar wel steeds donkerrode dikke slierten en zeer pijnlijk. Nou is mijn vraag........hoe moet ik nou gewoon weer beginnen met tellen van de cyclusdagen?

groetjes, Brigitta

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Brigitta,

28 april is dan nu de eerste dag van je laatste menstruatie. Omdat je toch even zwanger bent geweest weet je niet hoe lang deze cyclus zou hebben geduurd. Dat geeft ook niet. Je kunt verwachten dat je cyclus zo rond de 30 dagen zal liggen. Als je opnieuw zwanger wordt, krijg je toch ook een termijnecho, dan kan bepaald worden hoever de zwangerschap precies is gevorderd. Dus eigenlijk is de datum, 28 april voor jou, het enige wat van belang is.

Sterkte de komende tijd.

Mirjam

3. Dorie

Dorie Actief lid

Feb 9, 2006
    145
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord Mirjam!

groetjes, Brigitta

Share This Page