Hallo, Ik vroeg me laatst iets af. Ik lees al jaren de flair, alleen paar maanden wat minder geweest ivm zwangerschap en geboorte van de 2e. Maar nu ik weer bewust lees, mis ik de verhaaltjes van Kim en haar man met kanker. Ik ben bang dat ik het antwoord weet, maar hoe is het daar mee? Kon niets op de site of google vinden?
nu je het zegt ja, wij hebben een leesmap en daar zit de flair ook in. Ik las die column ook altijd. Volgens mij is ze gestopt met de columns, maar was haar man er nog wel. Maar hoe dat nu is weet ik niet.
Ik las het soms. In de laatste column gaf ze (als ik het me goed herinner) aan dat ze ging stoppen en wilde genieten van de tijd die ze nog hadden (zonder steeds met de ziekte bezig te zijn). iets in die richting was het.
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het is met ze. Ik had haar laatste column ook gelezen. Ik hoop dat ze nog even samen met elkaar mogen zijn. Ik vond haar columns altijd erg mooi. Je las hun verdriet, maar ook hun optimisme om door te gaan en te genieten zolang het ze gegeven word/werd.