Hoi allemaal, Wij zijn aan het kijken om een muurschildering te laten maken op ons dochtertje haar kamer. Weet iemand hier leuke adresjes in de buurt van Helmond? Ervaing, kwaliteit en prijs ervaringen. Ik had zelf deze gevonden: It's Easy Art - Muurschilderingen voor particulieren en bedrijven Iemand ervaringen met haar? Ziet er allemaal erg mooi uit. Heb ook al een leuke gezien (we willen waarschijnlijk iets met bomen, takken, vogels, vlinders) en heb al mail contact met haar. Mail contact is in ieder geval al erg leuk.
Ik twijfel maar volgens mij hebben wij bij haar ook een offerte aangevraagd en dat vond ik erruugg prijzig! (maar zoals ik al zei ik twijfel het was wel in helmond) Wij hebben er een laten zetten door www.murealism.nl echt top!! En niet duur... Ze komt uit wijchen maar gaat door het hele land.. Als je kijkt naar haar gastenboek dan is het berichtje waar het schaapje staat op de blauwe achtergrond (laatste berichtje met foto ) hetgene wat ze bij ons heeft geschilderd.. Ze heeft er ook de naam bij gedaan tussen commode en plankje.. wij waren 85 euro kwijt is er dag mee bezig geweest, heb het ook niet goedkoper gevonden meeste zaten tussen 150 / 250 euro en dat was dan voor dat schaap dus is alleen maar meer als je iets veel groters wilt.. Oh en als het toch wat langer zou duren dan dat ze heeft ingeschat vraagt ze ook niet ineens meer...
Als je van een afbeelding een dia laat maken dan kun je dit projecteren op de muur. Je hoeft het dan alleen nog maar in te kleuren. Je kunt dit gewoon met waterverf doen (bv ecola schoolverf). Je moet alleen zorgen dat de verf niet te dun is, dan krijg je druipers.
Hoeft niet.. Je kan ook een afbeelding uitprinten en die op een projector leggen en dan op de muur richten.. Zo deed degene die het bij ons heeft gedaan ook.. Ze kon hem dan ook net zo groot maken als ze zelf wilde..