Heb gisteren een roze flamingo met een zuignap gekregen voor ons meisje op de kinderstoel. Nu hebben wij een houten kinderstoel van Geuther. dat ding blijft dus niet plakken. Hij zit ongeveer vijf minuten vast en dan hoor je plop en staat ie los. Ook als ze ermee speelt laat ie los. Iemand ervaringen met deze eigenwijze flamingo?? Heb al geprobeerd om te ontvetten en dan iets vochtig erop te zetten. Staat hij ietsje langer maar laat nog steeds los.
Ja het is het hout! Kennelijk zijn ze gemaakt voor plastic. Hier plakte de chicco rammelaar (draaiding) van haar nichtje niet op het houten blad. Misschien nog retour? Of iets van plastic eronder? X
Idd werkt niet op hout. Hebben wij ook al ervaring mee. Heb toen een plastic placemat geknipt naar de vorm van de kinderstoel.. Toen bleef ie wel zitten Zou jammer zijn dat ie niet gebruikt word!
Ik had laatst zo'n ding van chicco gekocht. Blijft ook maar even op de houten tafel plakken. Helaas. Maar gelukkig vindt ze 'm ook leuk als ie niet op de tafel staat
Jammer is dat. Hier ook achter gekomen met een ander speeltje voor op de kinderstoel. Eigenlijk zouden ze dat erbij moeten zetten.
Ja. Is een superleuk ding en ze speelt er graag mee. Hij ligt nu gewoon in de box. Onze tafel is gelakt sn daar plakt hij wel op maar ja dan kan ze er niet bij
Als ze op de verpakking zetten dat het niet op hout kan zullen ze er vast een stuk minder verkopen. Denk dat dat de reden is dat het er niet op staat. Wel stom!
Ik denk dat het echt door het hout komt. Mijn beebje kreeg hem gisteren toevallig ook. Ik heb een Ideakinderstoel en daar plakt hij mega goed op. Hij kan er zelfs aan gaan hangen.