ervaring chicco babygym

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anja28, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja28

anja28 Lid

27 okt 2008
    57
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met de Chicco babygym welke in 3 posities te gebruiken is (met dat 'voetpedaal').
    Ik ben op zoek naar een leuke babygym en twijvel tussen deze en de chicco jungle.

2. anja28

anja28 Lid

27 okt 2008
    57
    0
    0
    Ik bedoel de Chicco babygym Duo (dus 2 standen i.p.V. 3)

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Jamila heeft de Chicco Babygym Deluxe, ze vind hem prachtig alleen mama wordt af en toe gek ;). Ze vind het namelijk heel leuk om op al die knoppen te drukken en op de manier dus te "drummen" en die muziek op zijn zachte stand is best hard ;).

Maar zij vind hem leuk en daar gaat het natuurlijk om :-D

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb 'm en de kleine vind 'm geweldig. 2 wkn geleden gekocht (Toen was ze 3,5 maand) en ze pakte continu naar de 2 hangertjes en trappelde flink tegen de pedalen.
    Nu heb ik alleen het bovenste gedeelte aan de rand van de box gehangen (er zitten speciale dingen bij dat je 'm daar op kunt hangen) en dat vind ze ook 1 groot feest. al die lampjes en geluidjes zijn natuurlijk helemaal super.
    Nadeel vind ik dat als de voetpedalen vast zitten, ze met haar armen niet bij de hangertjes kan..... maar het pedaal kan je ook los halen, en die zet ik er dan altijd gewoon los achter...

Hoe dan ook, ik vind het een echte aanrader.

Deel Deze Pagina