Ik heb hem, hij staat nu ingepakt met de spulletjes voor het ziekenhuis. Verder heb ik er nog geen ervaring mee. Hij lijkt mij groot genoeg en er zitten veel vakjes in.
is hij groter dan een "gewone" schoudertas? ik heb nu namelijk een schoudertas (die waar je 3 foto's in kan doen, de photo-label moedertas) maar daar kan ik erg weinig in kwijt. wil niet weer een miskoop doen.
ik heb de sporttas variant besteld...die ga ik gebruiken als luiertas...hij is even breed als mijn kinderwagen (bugaboo) verder weet ik het ook nog niet...
Ziet er wel handig uit zeg, die sporttas variant, ben ook op zoek naar een ruime tas, aangezien er ook spulletjes van de andere kids in moeten. Heb je er ook iets op laten bedrukken?
Ow zie nu dat je bij een abonnement op Kinderen voor 10 extra zo'n tas erbij krijgt. Dan ben je in totaal 63,25 kwijt voor jaarabonnement en tas. En normaal kost de tas 79.95 los.
daar zit ik ook een beetje mee pientje. als we eventueel een tweede krijgen wil ik wel graag alles in 1 tas. ik heb even gemeten, ik heb namelijk een reistas van kitsch kitchen. de luiertas is iets van 3 cm kleiner dan die tas (betekent dus dat er veel in kan). de sporttas is weer iets kleiner, maar wel breder. ik weet alleen niet of daar ook weer vakjes aan de binnenkant zitten. goede aanbieding bij de kinderen, heb er helaas al een abonnement op..
Hoi Ise! ( Is dat je eigen naam? Je hoort hem niet vaak nml) Ik heb een luiertas van my ruffle. Mijn dochter is geboren in december, dus gebruik hem vanaf die tijd. En hij bevalt erg goed! Ik heb een tas met een voorvak, en 2 vakken opzij. Verder 1 groot vak, en daarin zit 1 klein vakje met rits en een luiermatje. Ik heb een grijze en de namen van beide dochters in wit op de voorkant laten zetten. Helemaal geweldig! Groetjes Sara
ja zijn naam en papa hartje mama en ikke ofzoiets...ik weet het niet meer...hij ligt nu boven verstopt voor visite...zal vanavond wel eens kijken hoeveel vakken hij aan de binnenkant heeft...
Ik heb hem ook met de naam van ons (nog niet geboren) beebje en een afbeelding erop. Ik heb de grijze. Maar ervaringen heb ik dus nog niet...
@Sara, is die kleur grijs hetzelfde als op de foto op de website of valt hij in "het echt" juist lichter of donkerder uit? en is er genoeg ruimte voor de spullen van beide kinderen? (ise is niet mijn eigen naam, maar afgeleid van mijn zoons naam isen.)
Hoi Ise, Ik heb net weer even gekeken naar de foto op de site, en in het echt valt de kleur grijs wat donkerder uit. Ik weet niet wat jij allemaal mee wilt nemen voor 2 kinderen, maar ik vind de tas echt heel ruim. In het voorvak passen reservekleertjes voor mijn dochter, in 1 zijvak veel luiers + luierdoekjes, een ander zijvak flesjes, speentje, spuigdoekjes enz. Je kunt er dus echt veel in kwijt. Toen ik de tas voor het eerst zag dacht ik nog dat hij veel te groot was. Had voor mijn andere dochter een veel kleinere tas. Grappig dat je zoon Isen heet, heb ik ook nog nooit van gehoord. Mijn dochter heet Ise, vandaar ook mijn vraag. Groetjes Sara
(leuke namen he!) dank je dat je even hebt gekeken. ik heb inmiddels toch maar het abonnement op de kinderen genomen, dan heb ik wel een paar nummers dubbel maar daar kan ik vast (zwangere) vriendinnen blij mee maken. het scheelt 22 euro als je de verzendkosten meerekent. ik denk dat het een fijne tas is..
Ik zit er ook over te denken om die tas te kopen..alleen heb heel weinig inspiratie voor eigen ontwerp, en de aangedragen voorbeelden op de site niet zo heel bijzonder? Iemand nog suggesties. en oja, kan je hem om je kinderwagen, bugaboo hangen? Bedankt alvast voor de antwoorden. Liefs.
Ise, Inderdaad hele leuke namen! Bridget, Je kunt de tas om de kinderwagen hangen. Nadeel vind ik wel dat de band erg lang is, eigenlijk een beetje te lang. Ik laat er een stukje vanaf halen, zodat de tas niet tegen de wielen aanhangt. Ik houd niet van teveel poespas, en heb de namen van mijn dochters op de tas laten drukken met het lettertype XBand; dus geen plaatjes of foto's. Vind het resultaat hartstikke mooi.
Ik heb hem vrijdag besteld voor onze twee meiden, ik ben heel benieuwd! (lichtroze luiertas met donkerroze namen erop)
Dat heb ik dus ook, vind die printjes en opdrukken niet zo leuk, zit niet echt wat bij bij waarvan ik denk, ja gaaf! Dus denk dat ik em kaal bestel? Of is dat weer saai? Maareh hij hangt dus zowat op je wielen? kan je de band niet verstellen, zoals de meeste tassen? Misschien kan je er drukknoopjes op laten maken om em zo aan de wagen te hangen, dat zit ook op onze luiertas die we nu hebben.