Ik heb een opel corsa uit 97, Hebben jullie tips over welke kinder wagens klein zijn en welk ik het beste kan nemen. Ik kan namelijk als ik bij quiny kijk niet de afmetingen zien. graag reactie
Je kan bij de winkel langsgaan en als je geholpen wordt en echt geiteresseerd bent mag je het wel Het viel me tegen, het neemt best veel ruimte in! Wij hebben een bugaboo, die is vrij klein maar verder weet ik er niet veel van. Succes!
het ligt er ook aan hoever je ze wil demonteren. Als ik 2 wielen (soms 1) eraf haal, past de quinny in de achterbak van mijn alto. Maarja, in de hyanday accent van mijn man, kunnen we hem zo inleggen... En oja; mijn hoedenplank ligt in de kelder en dus nooit in mijn auto.
Ik heb zo'n nieuwe swift en die koffertjes zijn toch erg klein hoor, zal niet veel verschillen van de jouwe en bij mij past de bugaboo er perfect in.
het beste is om gewoon even naar een winkel te gaan en het te proberen. Dat mag vast wel. Ik heb de bugaboo genomen juist omdat ie zo klein te maken is (de bak kan namelijk ook helemaal in elkaar!). Dus die past best goed in een kleine auto.
hihi ik rij ook nu zonder hoedenplank! Wat een gedoe zeg met kleine autotjes! Ik heb het andersom gedaan eerst een joolz bloom gekocht en toen mijn auto! (fiat punto) erg grappig testritjes maken naar huis om de wagen te passen! Maar ik raad je ook aan om naar de winkel te gaan hoor!
Wij hebben een x adventure quicksilver en een polo uit '96. Ik moet de achterwielen er wel afhalen, maar dat gaat heel makkelijk. Dan past ie precies in de kofferbak. Ik raad je idd aan om bij een winkel te gaan passen.
Ik heb de bugaboo cameleon en die past zelfs in een Ford Ka en dat is echt een kleine achterbak. De wagenbak past er dan niet in die zet ik op de achterbank.
Dat deed ik inderdaad ook . Toen ik zei dat ie goed paste bedoelde ik wel als buggy. Dan kan ik hem perfect in de achterbak krijgen. Maar met de wagenbak haalde ik ook wel eens de hoedenplank eruit en dan kon het toch achterin op elkaar.
Ik heb een chevrolet matiz, en die heeft ook een hele kleine kofferbak. En ook ik heb een bugaboo cameleon. Het onderstel past mooi in de kofferbak ruimte. En de reiswieg doe ik dan op de achterbank.
haha hier dacht ik dus ook al aan ik vindt een quinny speedi wel wat wij hebben een peugeot 307 en 2006 dus ik weet niet als iemand ervaring heb
wij hebben ook de bugaboo en het onderstel past zo niet in onze toyota starlet. We moeten 1 wiel los halen (wat overigens makkelijk gaat). Maar goed, nu zijn we op zoek naar een andere auto...
bugaboo cameleon is sowieso de kleinste toch? Hier gaat ie in een peugeot 206. Niet superklein, maar ook niet ruim. Zonder hoedenplank past ie er helemaal in. Maar die van een corsa is niet zo klein als een picanto of een lupo ofzo!
Ik zet m er wel op de zijkant in. Eerst de buggy tegen de achterbank en dan het onderstel er voor op de zijkant.
Ik heb een Citroen Saxo en de Quinny Speedi paste helemaal in de achterbak. Hoedenplank eraf, onderstel erin en dan de bak ervoor zetten en dan kon de deur net dicht .