Die staan op veel uitzetlijstjes. Nu weet ik ondertussen wat ik met hydrofiele luiers moet, maar flanellen ? Echt nodig of niet ?
Ik had eerst ook geen flanellen luiers in huis gehaald, omdat ik om mij heen hoorde dat je deze amper gebruikt. Een paar weken voor mijn bevalling heb ik er toevallig een paar gekregen van een vriendin, en die zijn toen toch veelvuldig gebruikt door de kraamverzorgster! Zij gebruikte de flanellen doeken in de badcape, zodat onze dochter extra warm bleef.
Hoi, ik had er een paar en in de wineer was het wel handig in t begin, om haar extra in te wikkelen. Verder doe ik er weinig mee dus ik zou er niet te veel aanschaffen. Groetjes, Sas
ik gebruikte ze als extra doek onder t hoeslaken, dan bescherm je de matras nog extra. De hydro luiers onder t hoofd schoof ze met een paar maanden al aan de kant door t gewoel Nu nog steeds trouwens, dus hier wel veelvuldig gebruikt.
Ik leg ze altijd op het aankleedkussen met het wassen zo blijft de hoes droog. Gebruik ze nu nog steeds nu mijn zoontje 18 maanden is.
hier werden ze gebruikt om een holletje samen met de hydro doek van te maken. plus werd er eerst een flanelle luier op de matras gelegd en daarboven de hydro zo bleven ze warmer....
'k Heb er hier 3 van m'n moeder.. vond 't zonde om ze nieuw te kopen. 'k Gebruik ze als matrasbeschermer voor 't wiegje en kinderwagen.
Ik heb er indertijd voor de zekerheid 3 gekocht (omdat ze op de kraamlijst stonden) maar ze zijn nooit gebruikt.
Ik heb ze ook nooit gehad. En ik had voor het begin echte omslagdoeken, niet de badcape. het is hetzelfde model, maar ander materiaal.