Als iedereen vraagt hoe t gaat..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jucade, Jan 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Antwoord ik altijd met goed, perfect, niks te klagen eigenlijk. Maar als ik al mn kleine kwaaltjes zo s ff naast elkaar leg, vind ik t evengoed nogal wat. En dan nog zeggen dat je bijna nergens last van heb.. :(
    Maagzuur
    Rusteloze benen
    S nachts niet in slaap kunnen komen
    Bandenpijn
    Zere 'onder' voeten
    Vermoeid
    Vocht vasthouden
    Af en toe pijn als die kleine me kickt onderin, auw
    En niet te vergeten (vòòr ik dit dus wel doe..) zwangerschapsdementie
    En de kleine ligt nog in een stuit, waar ik me nu een beetje zorgen om ga maken..

Maar.. al met al niks te klagen en voel ik me op en top zwanger ;) .
    Nog meer mensen die dit hebben?

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha Patroescka ik herken het. Al heb ik eigenlijk, vooral ast van de dementie, peesontsteking door vocht (sinds 30wk pas) en moeie benen en inderdaad zere voetzolen...

Maarrrrr gaat perfect, nergens last van :) vergeleken bij anderen is dit niks ;)

3. Niet meer actief

ik heb ook wel wat klachtjes.. niet echt noemenswaardige behalve.. VOCHT! Ik ben op dit moment behoorlijk aan het opblazen.. dus ik heb NU behoorlijk last van vocht.. zoooo irritant!

4. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Kwaaltjes? Dus HIER mag ik lekker klagen?!
    Nou.. ik spuug nog elke ochtend, heb last van hormonen, zw-dementie, dorst, de hele tijd een verstopte neus (ook al ben ik niet verkouden), bekken, moeheid (slaperietus :)), borsten, onrustige benen, zuur enne... ijs-kicks (moet elke dag een softijsje hebben). De rest van de kwaaltjes zal ik wel vergeten zijn vanwege die dementie

Maar verder? Ik ben zo blij dat ik binnenkort EINDELIJK mag gaan aftellen! 't Gaat allemaal zo langzaam!

5. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Lieve Patrouscka ,

Let op wat je schrijft over je ongemakken tijdens de zwangerschap.
    Voor je het weet word er gereageerd dat jij je niet zo moet aanstellen iemand anders die geen kinderen kan krijgen zou raar tegen je aan kunnen kijken en denken mens zeur niet zo je bent tenminste zwanger ;)

Nee hoor meid
    Zwanger zijn is een voorrecht maar die kwaaltjes zijn NIET zo heel erg fijn.

liefs
    Jet

6. Niet meer actief

DELETED

7. Niet meer actief

DELETED

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ach ja wat is klagen he?
    Er zijn genoeg mensen die een hele nare ervaring hebben zoals jij Netty en dat is heel erg naar en vervelend dat wens je niemand toe, toch zijn er vrouwen die zelfs zo ziek zijn van hun zwangerschap dat zij deze als vervelend ervaren en de zwangerschap anders voor ogen hebben gehad en dit dan even van zich af schrijven .
    Zij mogen gewoon even hun beklag doen of hun gevoelens uiten zonder dat een ander direct met een oordeel komt .

xxx jet

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, ik herken het ook heel erg Patrouschka!
    Vertel ook eigenlijk altijd dat het goed gaat, kan niet beter!
    Maar als ik dan mijn 'kwaaltjes' op een rij zet, kom ik zo ongeveer op hetzelfde lijstje als jou uit :)
    Najah, we nemen het maar voor lief! Met de kleine gaat alles goed en is het volgens mijn VK een zwangerschap volgens het boekje... Das het belangrijkst.....

Maar oi... wat heb ik een zere rug! :)

10. vonkje27

vonkje27 Actief lid

Aug 13, 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    ik herken het allemaal.
    en je blijft idd netjes door te zeggen,alles gaat hartstikke prima.
    ik doe het ook altijd,maar van binnen denk ik dan,je moest eens weten.
    hoezo roze wolk?
    maagzuur,niet meer slapen,hele dag urineverlies door verzakking,kleintje die niet meedraait `snachts,zwangerschapsdementie(had mezelf weer lekker buiten gesloten vanmorgen).
    kan niet wachten tot de kleine er is.

11. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ach ja Jet, maar anders kan je toch niks meer opschrijven. T ging mij er alleen om dat ik me best top voel.. maar als ik er over nadenk heb ik ineens toch nog zoveel kwaaltjes. En dr komen er nog meer (vergeten door zwangerschapsdementie). Dorst de hele dag door, tintelende vingers, en zooooooo ongeduldig, pff. En ik begrijp heel goed hoe de meiden zich voelen die een uk willen (ben met mn ex ook 2 jaar aan t ehm oefenen geweest zonder resultaat). Maar er zijn topics die erger zijn hoor.. zoals teleurstelling over t geslacht, wat ik me 0% kan voorstellen.

12. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Mensen stellen deze vraag over het algemeen niet om een eerlijk antwoord te krijgen. Het is meer zo'n beleefdheidsvraag. En ze verwachten dan ook een beleefdheidsantwoord.....

Met mij gaat het ook prima, alleen m'n buik zit in de weg, ben kortademig, heb last van gas, heb last van kramp in m'n kuiten en in m'n bovenbenen, exceem op m'n gezicht is nog nooit zo erg geweest, heb allemaal pukkels op m'n rug en borsten.

Al met al gaat het dus hardstikke goed!

13. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik had een keer in de zoveel tijd even een klaaguurtje bij mijn man. Dat was heerlijk, kon ik even overal over klagen. Dan kon ik daarna weer tegen iedereen zeggen dat het prima ging..

14. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha dat ken ik!
    ik zeg altijd; ROND EN GEZOND...

maja wat heet gezond...
    *Begin een opgeblaze koe te worden... van het vocht
    *zwangerschapsdementie
    *me humeur werkt niet echt mee
    *me bekken doen pijn en blijven pijn doen {toch alweer een week of 15!}
    *ik heb kei veel dorst
    *plas me een ongeluk....
    maar verder alles goed hoor!
    hahaha nee maar ik ervaar het ook niet als negatief en neem de ongmakken...
    iedereen roept jij zult het wel zwaar hebben omdat ik al heel vroeg thuis kwam te zitten met me bekken, maar ik heb het geaccepteerd...
    het gaat primja zo....

15. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    het valt mij altijd op als ze vragen en nog last van kwaaltjes en ik zeg dan nee, eigenlijk niet, niet misselijk etc dan krijg je altijd het antwoord wacht maar tot....
    maar als ik antwoord, nou wel moe etc dan is het van ja zwangerschap is geen pretje daar moet je maar leren leven alsof ik onwijs zit te klagen met van alles en nog wat. Terwijl het onwijs mee valt waar ik last van heb.

Ben ook nog niet zo ver he, dat scheelt.

Als ik mijn lijstje maak dan valt het echt mee, moe en last van mijn borsten, en iets meer chaotischer en vergeet-achtiger dan normaal.

16. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar! Vooral die mensen die zeggen "wacht maar tot..." Vreselijk!

Ik heb nu eigenlijk een beetje zo'n periode van de kwaaltjes afnemen, maar ik verder niets voel of zie.. Wel vreemd, zo van "ben ik nog wel zwanger?".

17. Niet meer actief

jaa... ik heb er een kwaaltje bij! Mijn bloeddruk wordt wat hoger.. En ik heb een inwendige blauwe plek van onze meid in de maak!

Ow.. en incontinentie.. Ook heel fijn. Gewoon lekker te pas en te onpas piesen in je broek!

18. Niet meer actief

DELETED

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Maar god bestaat toch helemaal niet? :p

20. Niet meer actief

DELETED

Share This Page