wipstoel babybjorn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pim, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben een heel vervelende wipstoel. Ik zou voor de tweede best een (tweedehands) babybjorn willen kopen. Hij lijkt me heel prettig. Zijn er mensen met ervaring met deze wipstoel?

Pim

2. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Super wipstoel, ik kan niet anders zeggen. Kindje zit er super in, is licht, makkelijk mee te nemen, uitwasbaar, verschillende standen en superhip!

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    wij hebben hem ook en hij is superideaal! hier kan ze tenminste echt in wippen! echt een aanrader, wij hadden eerst ook een andere maar deze is echt top!

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Wij zijn ook erg tevreden met deze wipstoel. Precies zoals de anderen al schrijven. Marktplaats heeft vaak genoeg aanbod in deze stoelen.

Succes!

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben deze wipstoel ook en zijn er zeer tevreden over maar heb geen vergelijkingsmateriaal. Heb deze specifiek gevraagd als kraamcadeau omdat er hier veel positieve reacties op waren (volgens mij in het topic aanraders en miskopen)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

GE-WEL-DIG!
    Momenteel even niet in gebruik maar als Ruben eenmaal goed stabiel loopt / klautert, zeg ik hem weer neer hoor!

7. claudia21

claudia21 Lid

7 aug 2007
    66
    0
    0
    Wij hebben deze ook super makkelijk. Nova zit er heel graag in en het stoeltje is helemaal plat in te klappen dus makkelijk mee te nemen en op te ruimen.

Deel Deze Pagina