Wij hebben een heel vervelende wipstoel. Ik zou voor de tweede best een (tweedehands) babybjorn willen kopen. Hij lijkt me heel prettig. Zijn er mensen met ervaring met deze wipstoel? Pim
Super wipstoel, ik kan niet anders zeggen. Kindje zit er super in, is licht, makkelijk mee te nemen, uitwasbaar, verschillende standen en superhip!
wij hebben hem ook en hij is superideaal! hier kan ze tenminste echt in wippen! echt een aanrader, wij hadden eerst ook een andere maar deze is echt top!
Wij zijn ook erg tevreden met deze wipstoel. Precies zoals de anderen al schrijven. Marktplaats heeft vaak genoeg aanbod in deze stoelen. Succes!
wij hebben deze wipstoel ook en zijn er zeer tevreden over maar heb geen vergelijkingsmateriaal. Heb deze specifiek gevraagd als kraamcadeau omdat er hier veel positieve reacties op waren (volgens mij in het topic aanraders en miskopen)
GE-WEL-DIG! Momenteel even niet in gebruik maar als Ruben eenmaal goed stabiel loopt / klautert, zeg ik hem weer neer hoor!
Wij hebben deze ook super makkelijk. Nova zit er heel graag in en het stoeltje is helemaal plat in te klappen dus makkelijk mee te nemen en op te ruimen.