Misscjien een beetje domme vraag, maar ik moest van mijn kraamverzorgster (kwam langs voor een intake) flanellen omslagdoeken aanschaffen. Ben vergeten te vragen waarvoor het was. Waarvoor gebruik ik die dingen. Dacht dat ik inmiddels wel aales aangeschaft had wat betreft doeken, luiers ect Groetjes Es
Volgens mij kunnen ze oa gebruikt worden om de baby mee af te drogen...? (Ik heb ze wel in huis maar je ziet het al..zeker weten doe ik het ook niet Ze zijn in ieder geval lekker zacht en zullen dus wel ergens goed voor zijn)
Afdrogen doen ze met hydrofiele luiers. Ik heb inderdaad ook flanellen doeken in huis, omdat dat op het lijstje van de kraamzorg stond. Nog niet ontdekt waarvoor
Ik heb het gervraagd bij de intake van de KZ, omdat ik het mij ook afvroeg. Ze worden idd als handdoek gebruikt. Ze drogen het beste droog, schijnt...
o sorry! Ben in de war! Ja joh, die bedoelde ik, hydrofiele doeken zijn om af te drogen! Nee geen idee waard ie flanellen doeken dan voor zijn... (gaat lekker met me, he? hahaha)
Die leggen ze soms onder het hoofdje in het bedje, ligt zachter dan de hydro. Mss is het daarvoor? Ik heb ze overal voor gebruikt zelfs om in te bakeren toen ze heel klein waren, en de bakerdoeken nog een beetje groot bleken te zijn.
Klopt, voor onder het hoofdje in bed, dat deden ze bij mijn zoontje ook, en de kraamverzorgster legde ze op het aankleedkussen, en dat ben ik daarna blijven doen. Maar ik kan me verder niet herinneren waarvoor we ze verder nog gebruikten, is toch alweer bijna 6 jaar geleden