Zoveel leuke kleertjes...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eve, 22 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik weet dat het niet zo verstandig is om te veel kleertjes te kopen (zeker niet in de kleinste maten) aangezien ze er best snel uitgroeien. Maar ik zie elke keer weer zulke leuke truitjes, jasjes, mutsjes, broekjes etc etc dat ik echt moeite heb om me in te houden... :oops:

Kunnen jullie jezelf bedwingen?

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik weet prexies wat je bedoeld hihi. ik heb me voor genomen voor lopig niet meer te kopen zeker tot dat de winter kleding er weer is of er weer een leuke aanbieding langs waait maar of ik dat ga redden weet het niet zo zeker hoor hihi.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jep ik vind het ook nog steeds moeilijk... Maar de kast hangt nu toch echt vol, en ik zou het erger vinden als ik al die leuke kleertjes geeneens aan zou kunnen doen...

Tja of je gaat straks modeshow met je kind doen, maar dat zou je kindje denk ik je ook niet in dank afnemen ;) :)

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb expres niet zo veel gekocht, maar toen begon ik vorige week opeens te twijfelen.. Als ie nu geboren wordt en hij maakt een pakje vies, moeten we al bijna weer wassen... En misschien krijgen we helemaal niet veel kleertjes... Toen heb ik toch nog maar wat gekocht. Ik heb 4 setjes maat 50 en 4 maat 56. Moet goed gaan toch?

Wat ik vooral lastig vind, is dat we niet weten of we een jongen of een meisje krijgen. Dan zit je toch alweer gauw aan de basic creme/wit kleuren...

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nala, wij weten ook niet wat het wordt, maar de enige kleur die ik echt niet zal kopen is roze. De rest van de kleuren kan toch prima zowel bij een jongen als een meisje?

Ik vind het trouwens ook lastig in te schatten hoor hoe veel kleertjes je nodig hebt.

Pim

6. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ja, dat wel, maar vaak zijn het dan toch wel jongens-achtige of meisjes-achtige kleertjes. Maar het kan niet lang meer duren en dan weten we wat het is :D Dan ga ik waarschijnlijk helemaal los :)

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ook al heel veel kleertjes. Ook heel veel gekregen trouwens, maar dat moet ik nog eens goed uitzoeken als ik weet wat het gaat worden. Ik kan me ook echt niet bedwingen.... Maar ja straks gaan we aan het kamertje beginnen en dan kan ik me daar weer een beetje op richten.

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb super veel gekregen. Ik heb twee zakken 62-68. Maar maat 50-56 heb ik alleen een paar rompers. Ik ben wel van plan iets te kopen, want inderdaad, straks krijg je geen kleertjes. De kleine moet wel iets aan. Maar ik zal wel proberen het in de hand te houden :D

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Me vriend en ik hebben wat leuke kleertjes in kleine maten gekocht. En van me moeder had ik wat leuke kleertjes in kleine maten gekregen. Als ik nu ga shoppen voor baby kleding kijk ik voor grotere maten. En gelukkig kan ik daar vaak leuke dingen tussen vinden. Ook heb ik een hele handige moeder, ze kan breien en kleding maken op de naaimachine :D

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou... laat ik het zo zeggen mijn meisje(en ze is er nog niet) heeft nu al aan grotere garderobe dan paris hilton.... ik heb abnormaal veel volgens mijn mn man wordt er gek van maar vind het ook wel weer leuk... ik moet zeggen heb wel heel veel verschillende maten dus dat scheelt.. maar toch... schaam me wel een beetje...

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe...Omdat wij gaan verhuizen is alles ingepakt..ik weet bij god niet meer wat we allemaal aan kleertjes hebben maar ik ben bang dat ik te weinig zou hebben terwijl dat niet kan volgens mij hehe..Ook zit ik me opeens te bedenken dat ik geen pyamatje heb (naar ik me herinner) voor in het begin..pff nouja ik zie het wel hoor..maar volgens mij heeft de mijne ook al een aardige garderobe..maar ook al wat grotere maten..die ze in het begin niet aankan..tenminste..als ze niet super groot is hehe..

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Gulay: Volgens mij is het zo warm bij jullie de eerste tijd dat je helemaal geen pyama nodig hebt. Lekker met een rompertje in de slaapzak.

13. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Sinds het met zekerheid een meisje is ben ik buiten mijn boekje gegaan. Een grote 2 deurs kast vol. Ze heeft het gelijk, meer als mama. Moet wel zeggen is t/m 74 allemaal via internet, outlet en zo. Maar zo lief, moet me nu nog inhouden als ik door de winkels loop. heel snel doorlopen. Mensen die ik de kast laat zien hebben zoiets van owwwhh je bent erg. :oops:

Ben op een gegeven moment maar gestopt. De postbode begon al opmerkingen te maken, nou ben blij dat jij mijn vrouw niet bent...een dure tante.. nouja :confused:

Nu dadelijk nog de kraamvisites ;)

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik weet sinds vrijdag dat we een heel klein hummeltje krijgen dat hoogstwaarschijnlijk nog gaat verzuipen in maatje 50, dus nog een goede reden om wat in maatje 44 te kopen :)
    Enige nadeel dat ik het HEEEEEEL rustig aan moet doen dus eigenlijk niet mag gaan shoppen ;)

15. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Lief he al die kleertjes :)

Heb zelf ook wat ingeslagen...maar heb meteen ook wat grotere maatjes meegenomen (kon het niet laten liggen met al die opruimingen hahaha)

16. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik ben redelijk streng voor mezelf geweest en heb wel heel wat leuke kleren gekocht maar heb het ook niet overdreven.

Je wilt inderdaad niet teveel hebben maar ook niet te weinig. Gisteren pakte ik "onze ziekenhuiskoffer" in en toen twijfelde ik ook weer of ik wel genoeg had. Als het niet zo is hebben we snel wat bij gekocht..simpel ;)

Deel Deze Pagina