Mijn zoon had een dubbelgevouwen oor die heb ik in de kraamweek uit een soort van instinct "rechtgevouwen" maar geen seconde gedacht dat ik hem ninder leuk ziu vinden t is een prachtkind
Mijn ex had ook echte flaporen. Jemig wat heb ik mij druk gemaakt tijdens de zwangerschap! Uiteindelijke is ze heel lang en heeft ze met 3 jaar schoenmaat 27, maar geen flaporen haha Ik ben ook vreselijk gepest (overgewicht) mijn zusje ook gepest (flaporen) ik had haar zo jong mogelijk laten opereren aan flaporen... mijn zusje is laatst nog geopereerd na een losse hechting en ook zij had het liever veel eerder gedaan! Heeft niks met onvoorwaardelijke liefde te maken, maar gewoon bescherming tegen een bizar harde wereld!
Dank je,ze krijgt steeds meer krulletjes..erg schattig! Ik kreeg trouwens een soort van kippenvel van jouw "betoog" over je oudste zoon,de liefde voor dat ventje spatte van het beeldscherm af! Leuk joch om te zien ook hoor
Wat een knapperds! Maar ik zie wat je bedoelt. Het linkse meisje is echt een "natural beauty". Die is nog knap als je haar een vuilniszak aandoet. Mijn jongste dochter is dat ook. Echt een hele knappe meid, en de jongens wemelen om haar heen. Ik zie dat als moeder ook echt wel, maar ik vind alle 4 mijn kinderen even mooi. Ook omdat ik ze van binnen en van buiten ken. Zal even een foto zoeken.
Oorspronkelijk geplaatst door Pluis81 1)Omdat ik "zo'n moeder" ben die veel waarde hecht aan het uiterlijk van haar kind(eren).. Natuurlijk hou ik onvoorwaardelijk van mijn kind maar ik heb graag dat mijn dochter er altijd prachtig uitziet en flaporen o.i.d. passen daar niet bij. Dit moet een grap zijn, toch? Jaaaaa, hahaha!
Ik denk dat je hier niet kunt over oordelen tot er werkelijk zoiets voor komt, Mijn oma had twee zonen, beide zonen hadden twee dochters, 1 van die zonen is dus mijn vader, 20 jaar geleden was mijn halfzus, de oudste dochter van mijn vader 18, zijn broer van 32 heeft haar opgebeld, ze is gekomen, hij heeft iets in haar drankje gedaan haar proberen te verkrachten en daarna een moker uit de schuur gehaald en haar daar de keel mee in geslagen, bij zijn eigen nichtje, de dochter van zijn broer, de eerste kleindochter van zijn moeder, Mijn oma heeft hem nooit weer willen zien ! Ze zei tijdens de rechtzaak tegen hem gezegd, ik heb jou op de wereld gezet, kom bij aan de deur en ik ben degene die jou er ook weer vanaf haalt, Ik denk echt dat je pas weet hoe je reageert of wat je voelt wanneer je in zon situatie zit, Hoewel ik voor iedereen natuurlijk hoop nooit in zon situatie te komen
Ik zou me er nu echt nog niet druk over maken. Als het al een issue wordt, dan vooral wachten tot dat je kind zelf kan beslissen. Zijn of haar lijf en als het niet hoeft, dan niet opereren in een gezond lichaam. Ik heb zelf een cosmetische ingreep gehad rond mijn 12de jaar. Ik had veel moedervlekken in mijn gezicht en heb er een aantal weg laten halen. Erg pijnlijk! Ik heb het dan ook na de eerste operatie gelaten. De rest heb ik dus niet laten weghalen. Ben er nog nooit mee gepest, ook niet met mijn veel te grote bril. De kinderen die gepest werden, werden dat trouwens ook vaak niet vanwege uiterlijk, maar er speelden andere zaken.
Ik ben een moeder. Ik ga uit van mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik ondanks alles van mijn kind blijf houden. Ik zeg niet steunen of roepen dat hij zoiets nooit zou doen. Maar ik zal altijd van ze blijven houden. Dat durf ik hardop uit te spreken.