Ook hier hebben we er eentje met flapoortjes, welliswaar zit het bij ons wel in de familie, Mijn vriend heeft ze ook. Hij is er heel erg door gepest vroeger! Maar durfde toen geen operatie aan omdat toen vaak welleens wat mis ging. We hebben er nog niet echt bij stilgestaan om te laten opereren, maar mijn vader is toch een keertje op internet gaan kijken ook al vind hij ze leuk staan. Maar hij liep met Quinton en mijn broertje in het bos en er kwam een kindje langs van een jaar of 3. En die had het dus over flappies en wees naar Quinton. Wel is het beter om even te wachten ermee, dit omdat de oortjes nog niet volgroeid zijn. Dit is rondom de leeftijd van 6 jaar. Dan word het aangeraden om het te doen. Maar wie weet tegen die tijd trekt het bij, of valt het minder op door haar haar enz.
Oren zijn nooit volgroeid, die groeien je hele leven mee En die groei wordt niet belemmerd door dit soort operatie (ingreep)
caatje heel erg bedankt voor je bericht ja kinderen kunnen hard zijn ik vindt het ook wel schattig staan hoor maar dat pesten doet me gewoon pijn ben zelf ook aantal jaren gepest ik wacht zoiezo nog even af totdat ze naar school gaat denk ik het is ook moeilijk te bepalen waarom de kinderen dat zeggen van ik wil niet met haar spelen want ze ziet er raar uit komt het nou door der hazelipje of ook door der oortje of beide
Misschien dat er dan werd bedoeld dat ze vanaf dan niet meer hard groeien, als in de tijd voor 6 jaar ofzo... En dat de verhouding zoals het word kloppend is. En niet dat bv oortjes van te voren groter in verhouding zijn als daarna. Dus dat je rond de leeftijd van 6 jaar de meeste goede kijk hebt over de verhoudingen... Dat het op die manier bedoeld word... Maar het werd in ieder geval aangeraden om het dan rond die leeftijd pas te doen. Het stomme vind ik dan nog, hoe komt een kind op de benoeming Flappie. Ik kan me niet voorstellen dat een kind daar zelf op komt om wat grotere oortjes zo te benoemen. Dat moet tegen die kleine gezegd zijn.
He bah wat sneu dat de kindjes niet met haar willen spelen ik zou er van gaan huilen als ik zulk iets hoor over mijn dochter vreselijk! Ik persoonlijk zou het wel gaan doen,want idd kinderen maar ook volwassen kunnen hard zijn met uiterlijk!