flapoortjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kemjansen, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ja dat vind ik ook belachelijk hoor 2,5 jaar...ik snap dat echt niet.....vind t in en in triest...

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Getsie, wat kunnen kinderen toch hard zijn!

Ik heb zelf geen kindje met flappies, maar een vriendin van mij wel.

Bij de meeste plastisch chirurgen worden kindjes pas geopereerd als ze rond hun 7e levensjaar, omdat hun oortjes dan volgroeid zijn.
    Je hebt dus nog even de tijd om een besluit te nemen.
    Raadpleeg ook goed je verzekering, in veel gevallen wordt het namelijk niet meer vergoed en komen de kosten van +- 2000,- voor eigen rekening.

Maar als mijn kind er last van zou hebben, zou ik het wel laten opereren of het nou wel of niet vergoed zou worden.

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @ marline1983: wat naar zeg als je ukkie zo gepest wordt.... Mijn meisje wil altijd met grote kinderen spelen en die jagen haar dan weg door te zeggen ga weg jij baby! of dat soort dingen, an breekt mijn hart al, ze kunnen het toch gewoon zeggen, dat ze liever met iemand spelen die groter is? en als ik dit dan lees wat verschrikkelijk!

@ ts: hier ook twee kids met flapoortjes. Ik vind het zelf onwijs lief en eigenwijs staan! maar ben ook bang dat ze later miss gepest worden. Toch zal ik niet gaan beslissen voor ze, als ze het zelf willen, dan betaal ik het met alle liefde voro ze maar eerst wil ze zo proberen op te voeden dat ze begrijpen dat iederen wel iets heeft en ik wil ze gewoon sterk in het leven laten staan.. Zelf heb ik een grote bobbel op mijn neus en heb hier altijd een erge hekel aan gehad... en nu..... tja, hij zit er, en zo ben ik, take it or leave it! maarja, ik ben nu ook volwassen.... ben er vroeger ook gelukkig niet mee gepest, een keer zei iemand tegen me je hebt een soort heksenneus en ie heb ik toen een hengst gegeven... whahaha, daarna nooit meer gehoord....

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    gerlinde ik heb het nagevraagt en bij de meeste zorg verzekeraars wordt het vergoed tot je 18e
    ik moest van de plastisch chirurg nog wel even een brief opsturen van hem om een toestemming te krijgen

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Yukkes, dat kinderen op die leeftijd al zo gemeen zijn :( , dan krijgen ze van thuis toch ook niet het goede mee?

Mijn dochter heeft ook flapoortjes, zelf heb ik ze ook altijd gehad. Had er graag eerder vanaf gewild, maar mijn ouders vonden het niet nodig. Ben trouwens zelf nooit gepest. Maar vond het zo lelijk, heb ze toen ik 19 was recht laten zetten.

Bij mijn dochter staan alleen de puntjes bovenaan onwijs naar buiten. Wij noemen het elfenoortjes, wennen we ons nu al aan. Anders begrijpt ze het straks en krijgt ze van ons een trauma :( . We laten er zelf niets aan doen (zonder is het voor ons onze dochter niet op dit moment), maar als ze het zelf wil, laten we het wel meteen doen.

6. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Gelukkig maar, veel succes!

7. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Mijn zoontje heeft kleine flapjes aan de bovenkant van zijn oorschelp (zoiets) een soort klein dakje :D

Ik heb die oortjes ook....maar ik denk niet dat het nodig is om nu die beslissing voor m te maken om ze te laten opereren. Als hij het later zelf wil zal ik m ook steunen...al vind ik dat het wel mee valt ( is wel schattig :p ) maar wat ik vind hoeft hij niet perse te vinden....

Deel Deze Pagina