Flapoortjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by marly87, Jul 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Ik ben juist weer het zwarte schaap en vind flap oortjes enorm schattig!!

had altijd gehoopt dat ik een kindje zou krijgen met flapoortjes en jawel!! 1 van mijn tweeling heeft ze! met blond haar en super grote ogen; net een elfje zo lief! en zal haar altijd zeggen hoe mooi ze is, ook al past het niet in het beeld van de maatschappij.

en oh ja! zou geen elastiek om haar hoofd doen nee...o_O...hoe kom je erop? als ze er later ZELF last van heeft dan kan ze er zelf voor kiezen om er wat aan te laten doen.

Regina88 likes this.
  2. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Ik begrijp de vraag volkomen en zeg niet dat het handig is maar begrijp het wel. Ik heb van dichtbij twee gevallen van mensen met flaporen. Waaronder mijn man die hieraan is geopereerd. Zijn leven is voor de operatie zo geruïneerd als kind dat hij zelfs niet meer naar school ging en zijn ouders hem thuis lieten. Kinderen onderling kunnen extreem gemene mensjes zijn op dit gebied. Hij is er gelukkig overheen gekomen maar de reden van operatie was het pesten. Ik begrijp zeer goed als ouders dat je daar zorgen over kan hebben. Ik heb ook altijd gezegd.... Ik kan daar mee om gaan en elke volwassen kan daar ook doorheen prikken alleen kan er op de leeftijd tot 7 jaar door leeftijdsgenoten al genoeg schade zijn aangericht. Ik vind sommige reacties hier ook over de top en begrijp de vraag van ts dan ook. Hoezo cosmetische veranderingen? Wanneer mijn dochter werd geboren met flaporen zou ik niets anders willen dan dat ze recht worden gezet en het leed misschien bespaard blijft zoals bij mijn man. Schoolpleinen zijn soms keihard en dan doel ik niet op de stenen die daar liggen maar wat erop die stenen rondloopt.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    Oké ..

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

Apr 25, 2015
    1,534
    107
    63
    Oke, de vraag is misschien wat onhandig. Ik mag aannemen dat je zelf ook wel begrijpt dat het gevaarlijk kan zijn om een haarbandje om te doen 's nachts.
    Ik denk wel dat er andere opties zijn. Ga naar de huisarts en vraag ernaar.

En voor sommige die hier reageren........man man man, wat weten we het allemaal weer beter.
    Iets aardiger mag ook wel.

Share This Page