Ik ben eindelijk gisteren bevallen van mijn dochtertje Lina!! ik ben zaterdag om 08.30 mn slijmprop verloren..en kreeg de hele dag hele lichte weeen , wat bloed/bruinverlies..en uiteindelijk beetje voor beetje vruchtwater....de weeen werden steeds erger...toen ik het niet meer vol hield, gingen we naar het ziekenhuis om 00.00 u , en bleek dat ik al 7cm ontsluiting heb...gelijk hadden ze mn vliezen gebroken...en de weeen werden vreselijk, had gelijk persweeen. Gelijk 10cm...en na 3 persweeen werd mn lieverd geboren...! ze is 3750 en 52cm.
heeel erg gefeliciteerd met lina... en toch niet op dezelfde dag he nou nu lekker genieten van je kraamtijd en je dochtertje
Ik heb al getypt bij de juli-mama's, maar hier doe ik het nog eens dunnetjes over: Van Harte Gefeliciteerd met je kleine meisje! Heerlijk! Geniet maar lekker van alles en laat je lekker vertroetelen! Liefs, Lise
gefeliciteerd!!! ik hoop dat ik net zon bevalling krijg... hopelijk gaat het goed met jouw en je dochter en geniet ervan
Gefeliciteerd met jullie dochtertje youdia, geniet er maar lekker van jullie klein meid. Is toch best wel snel gegaan dan je bevalling gr. Patricia